Nachtlampje

Voorlopig laat ik het gewoon zo. Donker dus lijkt weer iets minder vaak wakker te worden 's nachts. Ff afkloppen hahha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Oh brrrrrrr, slaapkamerlamp de hele nacht aan! Dat zou ik sowieso niet doen, maar mogelijk heeft dat met een ervaring uit mijn jeugd te maken.

Toen ik op de lagere school zat en op een avond lag te lezen in bed is de gloeilamp van het lampje wat ik bij mijn bed had geklapt. Glas door heel mijn bed, als door een wonder ben ik zelf niet geraakt door rondvliegend glas maar het had dus veel beroerder kunnen aflopen.

Ben toen ontzettend geschrokken en sindsdien durf ik bijv. eigenlijk ook 's avonds als we zelf weg zijn geen lampen aan te laten. Dus de hele nacht een lamp aan op de kamer van mijn kindjes: geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.

Groetekes, Sje

Hier oook een nachtlampje aangeschaft toen Joey net thuis was uit het ziekenhuis. Hij wou maar niet in bed slapen, en we hadden bedacht dat het wel eens aan het licht kon liggen, want de babykamer in het ziekenhuis was ook 's nachts verlicht. Het heeft niks geholpen, en het ding zit nu nog steeds voor niks in het stopcontact… Inmiddels slaapt Joey al maanden als de beste, dus ik ga ook niks meer met dat lampje doen.

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Kan me heel goed voorstellen Sje dat jij geen lampen meer durft te laten branden als je niet thuis bent.

Ik zou ook nooit een slaapkamerlamp ook nooit de hele nacht laten branden bij je kindje. Straks kunnen ze echt alleen nog maar met de lamp aan slapen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

De slaapkamerlamp lijkt me oo kgeen geslaagd idee nee. Is toch ook veels te licht

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker