Nacht

Dag dames,
Wil ff mijn ei kwijt…
Onze Julia sliep nog niet door, en toen ik gister het cb had gebeld omdat ze nog steeds om de drie uur wakker word, werd mij verteld dat ik haar gewoon moest laten huilen.
Normaal stond ik in de nacht nog een flesje te maken maar dat mocht ik dus vannacht niet meer doen
Dat hebben we geweten
Madame heeft van 3 tot 5 het huis bij elkaar gekrijst, niet meer stil te krijgen!
Wat was dat heavy!!!
Daarna heeft ze van vermoeidheid het allemaal maar opgegeven maar wat ben ik nu brak!!
Dit gaat 3 nachten duren hebben ze mij verteld, en ik weet dat het voor een goede nachtrust is, maar wat is het zielig
Hoop dat het ook maar echt 3 nachten duurt want ik ben echt een beetje op, nu…

Liefs Wendy

Tja, leuk is het idd niet. Maar als het helpt? Zo was Julian een tijd geleden heel erg verkouden en werdt daardoor 's nachts ook wakker (2 nachten). Dan ging ik hem troosten, gaf hem wat bv, en vroeg in de ochtend mocht hij lekker bij ons in bed. Toen de verkoudheid ver over was werd hij ook weer wakker. Toen heb ik hem getroost, speen gegeven en toen heeft hij ook 45 min liggen gillen. Het was echt niet leuk, maar de volgende nacht sliep hij gewoon weer door. Hoe klein ze ook zijn, ze hebben je zo door . succes!

Denk ook dat daar het probleem lag, het was gewoon gewenning, ik heb ook bv gegeven, en dan kreeg ze op verzoek, maar dat was gerust de hele nacht door
Nu krijgt ze fles, maar zit die gewoonte er nog in, dus komt ze in de nacht nog om te eten.
Maar we gaan vannacht gewoon weer volhouden!!!
Het is al vaker gelukt en dus nu ook!!

Liefs Wendy

oh wendy wat eruuuuuug
ik dacht juist dat het zo goed ging
want je bent er al eens mee bezig geweest toch???
wel volhouden hoor je hebt je nacht rust zo nodig
die van mij kwam van de week ook snachts een keer
toen had ze op de dag te weinig gegeten
maar ik dee net of me neus bloedde hoor
ze slaapt vanaf 8 weken door dus ze kan het
dan ga ik nu niet meer terug naar af echt niet
heb je nu de eerste nacht achter de rug??
nou veel sterkte en hoor wel hoe het vanacht
gegaan is
zal aan je denken hihihi

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd

Dat slapen was eigenlijk altijd onderbroken, eerst ging het erover dat ze in haar eigen bedje moest, toen het overdag slapen, en nu dan het doorslape.
Ach zo blijf je lekker bezig
Maar ook dit gaat me gewoon weer lukken net als de rest
Ben vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer eens een dagje bij mijn ouders en ik moet zeggen dat dat errug goed gaat, incl het slapen overdag
Misschien moet ik haar maar een nachtje hier laten
Haha…
Nee hoor, we gaan het gewoon doen vannacht en dan komt ook dit weer goed!!!

Liefs Wendy

ja uuuuh anders heb je ook niks te doen
haha
nee maar als het straks goed gaat heb je
weer een overwinning erbij
ik moet die overwinning op de dag nog hebben
ze gaat steeds minder slapen
liep ik twee uur met de wagen om haar te laten slapen
nu valt ze pas het laatste kwartier in slaap grrrrrrrrr
daar loop ik dan met me goeie gedrag hihihihi (muts)
maar goed alles voor het meissie

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd

Oh jee, dat lijkt me erg! Hoe lang moet je haar dan laten wenen?

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

Zet hem op meid. Het is even heel hard, maar ook ik geloof dat het echt werkt.

Groetjes Wiets

Wendy,
Wat een toestand ! Ik dacht inderdaad ook dat Julia doorsliep 's nachts en dat je er alleen moeite mee had om haar huilend op bed te leggen. Dus jij zit al 5 maanden elke nacht te voeden ?? Nou dan heb ik nog een goed vooruitzicht hahahahahaha
Ik heb me inderdaad ook laten vertellen dat je daar heeeeeel hard in moet zijn en dat het dan overgaat, maar ik kan dat ook niet hoor, maar wel goed als je het vol blijft houden, want uiteindelijk is het heerlijk voor jezelf en je nachtrust.
Als ik vannacht zit te voeden zal ik aan je denken en dat ik de komende 3 maanden dus ook zo zit potjandiedosie.
Als je het vol kan houden en volgens CB duurt het 3 dagen dan moet je dat zeker proberen hoor ! Je moet maar zo denken “dinsdag ben ik ervan af”. En dan ga je lekker overdag toch slapen als je daar de kans voor krijgt. Slaapt ze overdag wel goed ? Krijgt ze om 23 uur ook nog een flesje ?
Nou meis ik ga voor je duimen en hoop dat het echt maar 3 dagen duurt.
Suc6
Natasja

Nou weer een nacht voorbij
Welliswaar pas om 4 uur gaan huilen maar toen is ze ook niet meer gestopt, maar we blijven volhouden want het kan toch niet zo zijn dat zij de lakens uitdeelt hier?!!!

We gaan er vanavond gewoon weer tegenin

Liefs Wendy

Nou Wendy als het goed is nog 1 nachtje dus kom op, jullie maken de lakens uit !!!
Ik zal je vertellen dat die kleine van ons vannacht voor het eerst heeft doorgeslapen. Ze werd om 5 uur wakker en heb een tut in haar mond gestopt en toen werd ze wel elke keer een beetje wakker, maar viel telkens weer in slaap en vanmorgen om 7 uur was het alarm toen had ze echt honger ! Misschien was dit maar eenmalig, maar ja ik hoop dat het zo blijft gaan is wel lekker. Maar Demi is nog zo klein dus ik denk dat het eenmalig was, maar goed we wachten af !
Hoop dat Julia vannacht ook lekker doorslaapt. Dan ben je eindelijk van die slapeloze nachten af ! Doet wel pijn natuurlijk als ze zo lang ligt te huilen he ? Maar misschien is het wel zo dat ze er idd aan moet wennen
We horen wel hoe het gegaan is he ?
Liefs Natasja

nou natasja het is misschien
eenmalig en vanacht komt ze misschien
wel maar je merkt wel dat het eraan
zit te komen hoor en als ze het een week
achter elkaar doet en ze word een keer wakker
dan geen nachtvoeding geven want ze kan het
anders begin je weer van voor af aan
zou lekker zijn he als het over is
en wendy aanhouder wint altijd hihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Hallo Wendy, sorry maar wat de cb (k&g in België) verteld zou ik toch zomaar niet aannemen. Mijn onthaalmoeder die al 1000-en kindjes heeft opgevoed en ook 's nachts kindjes bijhoudt zei het laatst ook nog: sommige kindjes hebben gewoon langer een flesje nodig 's nachts en het kindje zal misschien na heel lang wenen terug in slaap vallen maar het is toch niet doenbaar. Haar 2 oudsten deden het ook en die sliepen uiteindelijk ook door! Onze kapoen is 1 jaar en wordt soms nog wakker. Wij geven hem een flesje en 20 min later lig ik terug in bed, wanneer ze 2u doorhuilen heb je meer last!

Ja inderdaad zou echt super lekker zijn, maar ben niet te positief, want dan valt het vannacht misschien wel heel erg tegen. Nu is ze wel al heel de dag aan het slapen echt gek, want ze heeft alleen van half 4 tot nu 17.45 uit bed geweest dus ben bang dat ze straks echt wakker is (daar bedoel ik vannacht mee). Kan haar ook niet wakker houden, want ze valt gewoon in slaap. Iemand tips ?
Denken jullie niet dat ik nu vol moet houden met tut geven 's nachts ? Heb wel de voeding nu een beetje opgehoogd, zodat ze toch voldoende binnen krijgt. Ik wil er eigenlijk wel mee doorgaan om die nachtvoeding eraf te houden net als Wendy.
Wendy ik hoop voor jou dat het echt niet lang meer duurt en ik bn wel van mening dat ze na 5 maanden toch wel door moeten kunnen slapen. Ik neem mijn petje af dat je al 5 maanden zo nacht in nacht uit bezig bent.
Liefs Natasja

Ik hoop ook dat het eindelijk gaat lukken, want normaal ben ik een adhd tiepie, maar de laatste maand meer een luiaard
Ik doe alles omdat het moet maar liever wil ik alleen maar slapen, zzzzzzzz
En ja, ff volhouden en dan moet het lukken, ben benieuwd, hoop wel natuurlijk dat het zo werkt want ik ben echt doodop.
Ik laat het jullie weten, en natasja, als jij het gewoon doet zoals je al doet kan ik me niet voorstellen dat het fout gaat, bij mij is het gewoon mijn eigen schuld
En het huilen went, maar zo 's nachts lijkt het wel harder en zieliger

Update volgt,

Liefs Wendy

Wendy,
Kan ik me heeeeel goed voorstellen dat je helemaal op bent hoor ! Ik doe het nou 7 weken en hoop nu al heeeel erg dat het gaat lukken want het breekt je inderdaad helemaal op.
Wat betreft Demi; zie mail van Nancy dat het misschien wel eenmalig is, maar hoop van ganzerharte dat het niet eemalig is.
Ja 's nachts gaat het helemaal door merg en been en je kan ook niet even indutten, want je hoort het gehuil heel de tijd. En het is echt zielig inderdaad, maar ik hoop voor jullie dat de aanhouder wint !!! Ik zal voor je duimen en misschien kunnen wij samen over een week zeggen dat allebei onze dochtertjes doorslapen, maar laten we niet te veel hopen want dan kan het alleen maar tegenvallen.
Liefs Natasja

hallo,
nou hier ook eentje hoor, hij sliep van 8 tot7 uur, dat is natuurlijk ook wel heel wat voor een dventje van 3 maanden. maar de afgelopen nachten kwam hij weer s en hij had een trek. ja dan denk ik, ik laat hem niet huilen, ben nu weer op mijn oude schema, laatste fles om 10 uur, half 8 8 uur in bed en 10 uur de laatste fles.
maar vanaf wanneer moet je kindje dan laten huilen snachts??? waner hebben ze die voeding dam niet meer nodig???
lieve groet janneke

nou wendy in iedergeval succes he!!!
ik kan me voorstellen dat je heel moe bent, maar misschien nog een paar nachten en je meissie slaapt heerlijk door!!
succes, we duimen met je mee
lieve groet janneke

Dus Nancy,
Jij zegt dat ik dan wel gewoon moet voeden ? Dus je raadt me niet aan om net als Wendy aan te houden ?
Natasja

En Wendy ? Ik ben nieuwsgierig …! Hoe is het gegaan met de kleine Julia vannacht ? Demi werd om 5 uur wakker en heb weer de tut erin gedaan en heeft tot 7.15 geslapen! Ik hoop dat Julia jou vannacht gaat verwennen om lekker door te slapen. Ik kan je wel vertellen dat je wel wakker ligt op het moment dat ze zichzelf laten horen, maar ja alle begin is even moeilijk he ?
Laat je het even weten hoe het gegaan is vannacht ?
Liefs Natasja