Naar ostheopaat geweest

Hoi,

Zoals de meeste misschien inmiddels wel weten hebben we een rottig ziekte jaar achter de rug met onze dochter en zelf. Omdat ik zelf altijd heel erg opknap van een bezoekje aan de ostheopaat heb ik in overleg met haar en de ka ook een afspraak gemaakt voor mijn dochter. We merkten ondanks dat alles goed gaat ze niet lekker in d’r vel (lichamelijk dan) zit om het zomaar te zeggen.

Dus gisteren er heen met haar. Blijkt dat ze een iets te scheve houding heeft wat misschien een oorzaak kan zijn van haar obstipatie. Haar lichaam is dus wat uit balans. Ik had dat al een keer opgemerkt bij de ka maar die schonk daar geen aandacht aan. Nu heeft ze haar behandeling dus gehad en ze is vandaag voor het slapen gaan toch ineens heel goed gaan poepen wist niet wat ik zag zoveel. Ik vond zelf ookal dat ze iets beter liep in de zin van haar voetje ze zette deze altijd wat scheef neer maar nu was dat veel minder. Ook kreeg ik de indruk (huilt niet zoveel vandaag ) dat ze wat beter in d’r vel zit.
Ben benieuwd of dit een lange termijn effect heeft. Ik heb met de ostheopaat afgesproken dat ze haar 3 keer behandeld en dan evalueren we of het ook daadwerkelijk baat heeft.
De scheve houding is niet overdreven en kan in de loop van de tijd vanzelf goedkomen maar omdat ze zoveel problemen heeft kan het zinvol zijn om het nu te behandelen.
Ik ben blij dat ik er naartoe ben geweest.

Nou moest het even delen met jullie. Mijn directe omgeving gelooft er niet zo in.
Maar ik denk veranderingen te zien zo ook mijn man die vandaag toevallig een dagje thuis aan het werk. is.

groetjes

lon106

hoi,

ik ben ook niet zo van een osteopaat hoor maar een scheve houding heeft volgens mij niks met een scheve houding te maken maar goed ieder zijn mening

Lieve schat, als jij erin gelooft en als jij en je kleine meid er baat bij hebben, prima toch. Niks aantrekken van je omgeving.

Er zijn mensen die elk jaar naar Lourdes gaan en er herboren vandaan komen. Geloof ik dan weer niet zo in, maar ik vind het fantastisch dat mensen daar zo van opknappen.

Dus jouw omgeving moet jou gewoon in je waarde laten.

Groetekes, Sje

Hoi hoi
Mijn dochter heeft ook zoeen goede ervaringen gehad met de osteopaat. Na drie behandelingen was ze van haar voorkeurshouding af. Zij had ook blokkades daardoor kon ze haar hoofd niet goed naar rechts draaien het gevolg hiervan was een plat hoofd aan haar linkerachterhoofd. Ze is nu 1 jaar geweest en het is nu helemaal verdwenen. Ik ben zo blij dat ik er geweest was! Ik geloofde er eerst niet in maar nu echt wel!!! Echt ongelooflijk Groetjes chantal

chantal

Als jij denkt dat het heplt, moet je het gewoon volhouden! Als je kleine er baat bij heet mag iedereen zeggen wat hij wil, maar jij weet beter!

Wij hebben het in de familie ook mee gemaakt dat iemand paardenmelk dronk vanwege chemokuren en dergelijke. Iedereen deed er lachend over, maar het hielp wel!! Ik heb het zelfs een tijdje gedronken voor een ander kwaaltje, maar het helpt wel.

Als dan zo’n man jullie kan helpen, vooral doen!!

Het maakt niet uit waar je in gelooft, als iets helpt helpt het.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi lon,

Ik heb zelf ook hele goede ervaringen met osteopatie. Zowel voor mijn zoontje als voor mijzelf. Een osteopaat kan blokkades opheffen, Ik denk zelf dat het geen kwestie is van er in geloven, maar dat het bij heel veel mensen en kinderen gewoon goed werkt. Fijn dat je zo gauw resultaat bij je dochtetje ziet, hopelijk blijft ze er baat bij houden.

Succes!

Groetjes, Thirza

Lilypie Vierde Ticker

Hoi,

Bedankt voor jullie steun. Onze dochter is na de bahndeling iets beter gaan poepen het kost haar minder moeite nu (behandeling in combi met medicijnen dan) en haar voetje zet ze nog steeds iets rechter. Dus wat mij betrefd komen er nog 2 behandelingen.

Groetjes,

lon106

Ik hoot ook altijd goede dingen over een osteophaat.
Ik heb er geen ervaring mee maar als het helpt, waarom niet!

Groetjes Gytha