Hoi,
Zoals de meeste misschien inmiddels wel weten hebben we een rottig ziekte jaar achter de rug met onze dochter en zelf. Omdat ik zelf altijd heel erg opknap van een bezoekje aan de ostheopaat heb ik in overleg met haar en de ka ook een afspraak gemaakt voor mijn dochter. We merkten ondanks dat alles goed gaat ze niet lekker in d’r vel (lichamelijk dan) zit om het zomaar te zeggen.
Dus gisteren er heen met haar. Blijkt dat ze een iets te scheve houding heeft wat misschien een oorzaak kan zijn van haar obstipatie. Haar lichaam is dus wat uit balans. Ik had dat al een keer opgemerkt bij de ka maar die schonk daar geen aandacht aan. Nu heeft ze haar behandeling dus gehad en ze is vandaag voor het slapen gaan toch ineens heel goed gaan poepen wist niet wat ik zag zoveel. Ik vond zelf ookal dat ze iets beter liep in de zin van haar voetje ze zette deze altijd wat scheef neer maar nu was dat veel minder. Ook kreeg ik de indruk (huilt niet zoveel vandaag ) dat ze wat beter in d’r vel zit.
Ben benieuwd of dit een lange termijn effect heeft. Ik heb met de ostheopaat afgesproken dat ze haar 3 keer behandeld en dan evalueren we of het ook daadwerkelijk baat heeft.
De scheve houding is niet overdreven en kan in de loop van de tijd vanzelf goedkomen maar omdat ze zoveel problemen heeft kan het zinvol zijn om het nu te behandelen.
Ik ben blij dat ik er naartoe ben geweest.
Nou moest het even delen met jullie. Mijn directe omgeving gelooft er niet zo in.
Maar ik denk veranderingen te zien zo ook mijn man die vandaag toevallig een dagje thuis aan het werk. is.
groetjes
lon106