hoi heleen,
tuurlijk laat ik wat horen.
ik laat Djayden maximaal 2 uur op maar dat is wel verschillend.
de afgelopen 2 dagen huilde hij aleen maar in bed en uiteindelijk na alles gedaan te hebben,haal ik hem er dan uit.
hij huilt ook wel wat meer als anders maar lijkt vandaag idd heel erg moe.
normaal ziet mijn dag er ongeveer zo uit(kan wel eens een half uurtje verschil inzitten)
6:00 uur-voeden,dan uit bed in de box omdat Justin naar school moet.
8:45 uur-thuis,uit de maxi en voeden wan djayden heeft dan wel weer honger
9:30 uur-op bedje
dan laat ik hem slapen en wordt hij of tegen 1 uur wakker of tegen half 2
dit is enkel op de maandag en dinsdag zo want dan blijft Justin over op school op woensdag t/m vrijdag haal ik hem om 11:40 uit bed want ik moet Justin halen.
na thuiskomst ga ik dan voeden en gaat hij tegen half 2 op bed.
mar als hij om half 2 wakker wordt ga ik voeden en gaat hij tegen 3 uur half 4 weer op bed.
ik heb nu geprobeerd hem voor de vermoeidheidssignalen op bed te doen en hij is vrijwel gelijk in slaap gevallen.
vanmorgen in de maxi ook en hij sliep zo vast dat hij niet eens merkte dat ik zijn jasje uittrok en ik hem op bed heb gelegd,hij heeft eerst 3 kwartier geslapen,dit gebeurt normaal ook nooit,dan ga ik voeden en dan op bedje.
verder wordt Djayden dan tegen half 8 wakker,gaat in badje,voeden en op bed.
ik maak hem voor de laatste voeding niet meer wakker voorlopig.
omdat mijn man weer hele dagen gaat werken,moet ik wat veranderingen aan gaan brengen want ik moet Justin vanaf vandaag zelf gaan halen om 15:15 uur
dus denk wel dat dat ook wel ongeveer gaat uitkomen op dit:
6:00-voeden
8:45-voeden en op bed om 9:30
13.00/13:30-voeden,Justin halen bij thuiskomst direct opbedje brengen en hopen dat hij gaat slapen.
groetjes Diana