Ik voel me niet zo lekker, ik ben al ruim 2 weken flink aan het hoesten en het wordt alsmaar erger.
sinds 3 dagen heb ik het er erg benauwd bij vooral als ik in bed lig maar dat is niks nieuws.
Ik heb codaine tabletten gekregen van de huisarts omdat de huis tuin en keuken middeltjes niet hielpen. maar goed ik slik nu al ruim 5 dagen die tabletten en het wordt er eigenlijk niet beter op.
ik weet dat als je erg hoest en het na 5 dagen erger wordt dat er een andere infectie bij gekomen zou kunnen zijn. Ik heb alleen Rico’s ventolin in huis op het moment en ikzit te denken om daar gebruik van te maken. Die rot bronchitus die ik altijd heb maakt het er niet makkelijker op. mijn ribben voelen aan alsof ze gekneust zijn en ik barst van de hoofdpijn.
terwijl ik verder niet erg verkouden ben. niet echt een verstopte neus of wat dan ook. Ik denk dat als het nog een week aanhoudt ik maar weer aan de Seretide moet. aangezien mijn luchtwegen op dit moment aanvoelen alsof er breinaalden in gestoken worden
![]()