Naar het ziekenhuis

Mijn Zoon Stan(5) en mijn Dochter Nedi(3,5) zijn samen nog al dikke deugnieten. Ze kunnen samen heel mooi spelen, maar ook ruzie maken. 14 juni(2004) zijn ze allebei tegelijk naar het ziekenhuis geweest. Stan moest keel/neus amandelen eruit en Nedi alleen de neus amandelen. Ik heb wel getwijfeld of ik ze samen wou laten helpen maar heb het wel gedaan. En ik kan U zeggen dat het eigenlijk erg goed is. Allebei gingen ze met een lach naar binnen geen van beide begon te huilen of zei dat ze het eng vonden. Als ouders is het ook geen pretje en wil je dit je kind besparen. Vooral als net alles achter de rug is en ze liggen daar zo zielig in het bed te huilen. Dan gaat er heel wat door je heen.

Ik kan dus als iemand in de zelfde situatie komt hun dit dus echt aanbevelen. Twijfel dan niet ,de kinderen hebben zoveel steun aan elkaar . Ook voor je zelf is dit een stuk rust die je bij zo iets toch ook nodig bent. Mijn man ging met Stan mee. Ik ging met Nedi mee later lagen we met zijn vieren naast elkaar pappa bij Stan in bed mamma bij Nedi in bed (ook even gewisseld) Toen het eerste uur achter de rug was en de kinderen rustig waren viel er van ons ook een zware last af. Nee ik heb er echt geen spijt van en daarom ook dit verhaal voor een ander die ook met het zelfde probleem zit/komt  ""een ADVIES ""