Naar het theater!

Zoals de titel zegt; bezoeken jullie met jullie kind(eren) wel eens het theater?
Wij zijn vorig jaar met onze dochter naar een voorstelling van het Zandkasteel geweest, en ze vond het erg leuk!
Haar broertje was toen te klein om mee te gaan, dus daar hoefden we geen rekening mee te houden.
Nu zijn ze (volgend jaar) 4, en dik 2, en kunnen ze dus wel beide mee, en kan ik verschillende leuke dingen wel vinden, maar niet perse 1 die ze beide leuk vinden!
Er is namelijk een 4+ voorstelling van moffel en pier, een 2+ voorstelling van woezen en pip, en 1 van dirk schele, die ze beide wel leuk vinden, maar op televisie is het altijd net lang genoeg zeg maar, en met een voorstelling zit je toch snel een uur met die kleintjes!
Nu meende ik dat er al eens iemand naar dirk schele was geweest (jij Mriek?)
En is dat dan echt alleen liedjes? Of komt er ook nog een verhaal bij kijken?

Lastig hoor, ik had al tegen mijn vriend gezegd, anders maar opsplitsen, beide met 1 kind, kunnen ze beide naar wat ze leuk vinden.

Groetjes Manderijn.

Jaaaa, Dirk Scheele! Daar zijn wij (meen ik) in april van dit jaar geweest. Dat was heel leuk! Duurde ruim een uurtje, dus niet te lang. Het was de voorstelling over Dikkie Dik en z’n vriendjes en betrof voornamelijk liedjes. De rode lijn was wel een verhaal, maar dat werd dus voornamelijk met liedjes en poppen verteld. Erik (die normaal geen stilzitter is) heeft de hele voorstelling ademloos zitten kijken, helemaal overdonderd door alles.

Wij gaan in oktober naar Ernst en Bobbie, ben benieuwd hoe dat gaat.

Vind het theater echt wel een leuk iets om met kinderen te doen, een beetje cultuur bijbrengen. Mits te betalen natuurlijk, maar nu de BTW is verlaagd scheelt dat al een hele hoop!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wij zijn van de zomer naar nijntje geweest in Amsterdam…
Was super leuk de meiden hiero waren al ruim 4 dat scheeldt.
Maar ik zag ook kleine ukkies, en het stoorde geheel niet dat ze niet stil waren of stil zaten. Het is voor kids moet kunnen toch?
Ik zou het gerust doen hoor het mannetje van 2 mee nemen… kan best (vindt ik dan)

Groet,

Ja jij was het dus wel Mriek,. waarom ik dat onthouden heb? Geen idee!
Helaas valt Dirk Scheele af, dat is namelijk alleen op een woensdag, en dan moet ik er vrij voor nemen, en dat gaat me wat te gek!
De kinderen hebben wat een meningsverschil. De oudste wil naar Woezel en pip (?) en de jongste naar Koekeloere…
Dus ik denk dat het de laatste wordt. |Voor 1 oktober kaarten bestellen is 10%korting, dus gelijk maar even doen!

Zo 1x per jaar naar zo’n voorstelling vindt ik wel erg leuk om te doen! En… betaalbaar dan!

Groetjes Manderijn.

Misschien door de foto’s op FB?

Eens per jaar is inderdaad te doen, dan blijft het ook leuk

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”