Naar het cb geweest

Zo, Seth is weer voor zijn 2/jaar APK geweest.
Moest een vragenlijst invullen van 25 pagina´s.

Maargoed hij was 11,7 kg en 86 cm (Zelf denk ik dat hij 1/2 cm langer is, omdat ze nu staant hebben gemeten). Nogsteeds een ukkie dus! Ze begonnen nu al over zijn BMI, maar die was iets onder het gem., prima dus!

Verder moest hij blokken stapelen, heeft hij netjes alle dieren benoemt, de puzzel gemaakt en de blokken in de vormenstoof gedaan.
Ze vond de vragenlijst ook prima.

Wel had ik het idee dat ze vond dat hij wat weinig zei, omdat ze er zo nadrukkelijk naar vroeg elke keer. Maargoed, hij is juist al flink vooruit gegaan!

O ja, en we moeten naar de dermatoloog, voor een pigment vlek. Zodat ze hem kunnen fotograferen en in de gaten kunnen houden, zodat hij niet erger/kwaadaardig wordt. Dus hij moet voor het eerst van zijn leven naar de HA.

Al met al, alles weer goed volgens mij!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat goed dat hij alles goed deed, maar wat appart dat je zoveel vragen moest invullen!! Ik moest helemaal niks invullen!! hahahahaha, en bo hoefde alleen maar blokjes te stapelen en bij een pop aanwijzen waar alle lichaamsdelen zitten!! en een stukje rennen (wat hij niet deed, want hij liep gewoon) en verder niks!! Bij ons begonnen ze ook niet over de BMI, etc tc, dus je hebt een grondig CB, die alles nauwkeurig in de gaten houdt!! Alleen maar goed toch!!
Seth is een mooi ventje, prima in verhouding, en dan is hij misschien iets kleiner dan gemiddeld, maakt niets uit, komt in de puberteit wel weer goed!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat het goed was! Hihi, inderdaad een klein ukkiepukkie Hopelijk is die pigmentvlek niets spannends.

Wauw, wat veel vragen. Ik heb niets hoeven invullen en het consult verliep net als bij Woezel. Wat een verschil hè, per CB. Ik vind de werkwijze van de onze prettiger, haha.

Groetjes,
M

Fijn dat alles goed was. En ja, ze kunnen met die vlek maar beter extra voorzichtig zijn dan laks, ja toch!

Nora moet pas over twee weken voor haar 2 jaar controle, dan is ze al bijna 2,5!
Ben benieuwd. Denk dat ze ongeveer 90 cm is en een kilo of 12 weegt. Ze was laatst bij de Vk op de weegschaal gaan staan…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Fijn dat alles goed was! Een vragenlijst van 25 pagina’s!!!

Wij moeten vrijdag heen. Ik moet voor de ander half jaar controle. Onze meid wordt in april 2!
Ik heb haar net op de weegschaal gehad. 12 kilo en ze was 90 cm. Ben benieuwd wat het CB er van maakt. Ze zal wel weer te lang zijn…al die gemiddelden!!

Klein? Dan heb ik een mini-mensje denk ik… Noa wordt eind februari 2 jaar en is 83cm… ze weegt wel evenveel als Seth

Vormenstoof gaat niet goed gaan denk ik, want ze kent die van thuis vanbuiten, maar o wee als je een andere neemt…
Lichaamsdelen en dieren kan ze gelukkig wel.

Ben benieuwd voor binnenkort…

Maar goed dat Seth het zo goed deed!

Nou, de afspraak met de HA voor de verwijzing is gemaakt.
Ik vind het ook goed, dat ze het in de gaten houden, alleen jammer dat ik er speciaal voor naar de HA en dermatoloog moet

Die lichaamsdelen hoefde Seth dan weer niet te doen.

Ik las dat het mijn eerste stukje onduidelijk was: Ik bedoelde 1 à 2 cm, niet een halve, haha. Dat scheelt niet zoveel!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hihi ik dacht al hoe kom je erop om te denken dat hij een halve centimeter groter is. Want dat scheelt helemaal niks.

Fijn in ieder geval dat alles zo goed was met Seth. Maar jeetje een vragenlijst van 25 pagina’s. En ik vond een A4 velletje met zowel voor als achterzijde vragen al veel !! Toen wij er de laatste keer waren nam ze het vragenformulier door, moest hij blokken stapelen en wat dingen van de grond oprapen. En dan nog de standaard dingen zoals even naar zijn hartje luisteren etc. Oh ja en ze vroegen toen of hij de lichaamsdelen weet. Die weet hij, maar hij hoefde niet te laten zien dat hij ze weet. Als ik zei dat hij het kon dan was dat voldoende.

Groetjes,
Sandra

wat goed van seth!
en over dat praten…herkenbaar!

oei wel schrikken van die pigment vlek, maar is het een donkere plek of juist een witte pigmentloze plek?
nooit zomaar druk maken maar ik snap je wel!