Naar de vk geweest - geen stuit!

Vanmiddag hebben we weer controle gehad en alles was goed. Ik krijg wel een liggingsecho omdat ook deze spruit waarschijnlijk weer in een stuit ligt. Ik zie niet zo op tegen een bevalling, maar vind het wel jammer als ik doorverwezen wordt naar de gyneacoloog. Bij Merel had ik daar niet zoveel moeite mee omdat ik met 27 weken al naar het ziekenhuis moest ivm hoge bloeddruk. Maar nu ik nog steeds bij de verloskundige ben, zou ik het ook fijn vinden als zij mijn bevalling doen. Maar goed, het ziekenhuis is de vorige keer ook goed bevallen. Verder eigenlijk weinig nieuws. De bloeddruk is nu prima en het hartje van de kleine doet het ook goed.

Groetjes Natasja

Gewijzigd door - kringeldingetje op 10 Feb 2011 22:36:51

Heerlijk dat alles goed is! Maar idd balen als je naar de gyneacoloog moet… Dat had ik met Luka, 3 dagen voor de uitgerekende datum kregen we een medische indicatie vanwege een te hoge bloeddruk… Was ook erg jammer, maar ja, alles voor de kleine niet?
Maar super dat alles in orde is!

Wat fijn dat alles goed is. Het zou idd wel jammer zijn als je straks toch naar het ziekenhuis moet. Ik heb aanstaande maandag de laatste afspraak bij de verloskundige en dan moet ik naar het ziekenhuis voor de controles. Dit omdat ik bij Tim een keizersnede heb gehad. Vind ik ook erg jammer, want bij de verloskundige praktijk is alles toch een stuk persoonlijker. Maar goed zoals marmama ook al zegt, alles voor de kleine. Het belangrijkste is dat die gezond ter wereld komt.

Succes en ik hoop dat de kleine zich nog bedenkt en goed draait.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Ik hoop dat de kleine alsnog goed zal gaan liggen en de vk je bevalling kan doen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat alles goed is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Super dat alles goed was!

Wanneer krijg je de liggingsecho?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb gisteren de vk gebeld die de echo doet, maar ik kreeg de voicemail. Ik hoop dat ze vandaag terugbelt voor een afspraak. Anders bel ik volgende week zelf weer. Ik ben nu bijna 35 weken en de echo doen ze pas bij 36 weken, dus ik heb nog even.

En inderdaad, alles voor de kleine. Ik wil sowiezo in het ziekenhuis bevallen, maar ik zou het wel fijn vinden als de vk de bevalling zou doen.

Groetjes Natasja

Wat fijn dat alles goed is
En ach je hebt dus nog een weekje, dus gewoon flink tegen de kleine praten en zeggen dat het met het hoofdje naar beneden moet gaan liggen
Maar als het niet op tijd draait gaan ze het nog wel proberen te draaien toch?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Dat weet ik niet. Daar is bij Merel toen helemaal niet over gesproken. Het ging toen gelijk over een stuitbevalling. Ik wacht het wel even af.

Groetjes Natasja

Fijn dat alles goed was. En wij duimen mee dat de kleine nog gaat draaien.

groetjes ramona

Vanavond hebben we een liggingsecho gehad en de kleine ligt niet in een stuit. Hij/zij ligt al wel heel diep, vandaar dat de vk het vorige week niet goed kon voelen. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje opgelucht. De kans is nu weer een stuk groter dat ik onder begeleiding van de vk en de kraamhulp in het ziekenhuis mag bevallen.

Groetjes Natasja

Wat super dat de kleine gedraait is. Lijkt me nu dat de kans nog klein is dat hij/zij nog draait.

Groetjes,
Sandra

Heerlijk! Lekker een ‘normale’ bevalling, fijn!

Oh wat super joh

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat fijn!

Groetjes,
M

Wat fijn!

Enne… ze hebben het wel vaker fout, ik heb ook een echo gehad, maar er bleek niets aan de hand.
Succes met de laatste loodjes

Liefs, Anne

In mijn de geval lag de kleine heel diep, al ingedaald geloof ik. Daardoor kon de vk vorige week niet goed voelen hoe de kleine lag, vandaar ook de liggingsecho. En ook omdat ik al een stuitbevalling heb gehad. Maar we hebben de kleine weer gezien en hij/zij is al lekker eigenwijs. We mochten het gezicht niet zien Hij/zij liet lekker het handje ervoor.

Groetjes Natasja

Fijn dat het toch geen stuit is. Ik hoop voor je dat je mag bevallen zoals je zelf graag wilt.

groetjes Ramona