Naar de tandarts

Bo moet vanmiddag naar de tandarts, niet omdat hij met ons mee gaat, maar voor zich zelf.
Gisteren avond waren we buiten aan het spelen, en papa was in de tuin rond aan het rennen. Bo vond dit geweldig en lach in een deuk (daarom deed papa het ook) en opeens wilde Bo er achter aan rennen. Op zich niet erg, maar dat kan hij nog helemaal niet goed, hij kan nog maar net lopen
Gevolg, voorover gevallen met zijn gezichtje op de stenen.Natuurlijk was het huilen, want het leek mij ook behoorlijk pijnlijk, het was echter zo weer over, en op een klein schaaf wondje (wat nu al niet meer te zien is, zo klein) na, was alles weer normaal. We hebben dus lekker verder gespeeld, en daarna gedouched en tanden poetsen en naar bed.
Vanmorgen werd Bo om 745 wakker (dat was wel erg lekker hahaha), en naar beneden, netjes een boterham gegeten, en daarna fruit, en wat drinken. En toen ging mama K3 opzetten en met Bo op de arm dansen. Bo vind het dan leuk om dan achter over te hangen, met zijn beentjes om mijn middel, en ik onder steun zijn rug en nek, en op die manier swingend door de knieen en weer om hoog. (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Hij vind dat altijd erg leuk, en zijn mond stond dus ook wagens wijd open, van de pret. En toen zag ik het, bij zijn voortand boven in, aan de kant van zijn gehemelte, bij de aanzet van zijn tand, een randje bloed. Precies volgens de lijn van de tand.
Heb gevoeld, maar de tand zit niet los, en aangezien ik er aan mag zitten, heeft hij er ook geen pijn aan. Toch heb ik wel even de tandarts gebeld, want ja, het is wel zijn gebit!
De tandarts wil dat wij vanmiddag even langskomen, dus om 1645 moeten we er zijn. Ik hoop dat de tand niet los zit ofzo, en dat er dus niks aan de hand is, maar vind het zo sneu voor hem, en dnek telkens maar , had ik dit niet kunnen voorkomen? Ik had hem niet moeten laten rennen, of in ieder geval een poging te doen etc. dan was dit niet gebeurt, maar aan de andere kant, als ik hem daarin belemmer, is dat ook niet goed voor zijn ontwikkelling.
Pfff… vind het echt effe klote, sorry

liefs woezel

Wat vervelend!!
Wel fijn dat je zo snel langs mocht komen

Maak je er niet te druk om hoor! Seth is ook al zo vaak gevallen, heel zijn schenen zijn blauw, en ja… dat heeft hij 9 van de 10 keer echt aan zichzelf te danken. Je kunt niet heel de achter hem aan lopen om hem op te vangen.
Jij kon er in dit geval niets aan doen!

Ik hoop dat er niets aan de hand is!
Hiet te druk om maken hoor!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

och lieverd! jij kunt hier helemaal niks aandoen! een ongelukje zit in een klein hoekje he meid! hij is gewoon een beetje verkeerd terecht gekomen.
wel sneu dat hij naar de tandarts moet maar het komt vast wel goed met bo hoor meisie!
en je eigen niet schuldig voelen! ik snap dat je je klote voelt maar nogmaals, ongelukjes gebeuren nu eenmaal… je weet dat ik begrijp waarom je je hier zo rot over voelt.
Rico heeft ook wel is zn hoofd gestoten als we aan het spelen waren, dan voelde ik me ook zo stom dat ik niet beter had opgelet… maar wat ik hiermee wil zeggen is; dit maken we allemaal wel eens mee, je niet rot voelen

He wat naar, maar gelukkig doet het geen pijn en grote kans dat het dan ook meevalt. Maar dit voorkom je niet. Morgan keek laatst ook niet goed an valt letterlijk boven op der snufferd. Gevolg weer een dikke lip en ze zag er niet uit. Succes en sterkte vanmiddag.

Groetjes,

Michèle

Je eigen niet schuldig voelen. Kun je niet tegenhouden zal de laatste keer echt niet zijn. Net als bij Anne zien Dylano zijn benen er niet uit overal blauwe plekken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Het gekke met Rico is, dat zijn knieen altijd open liggen als hij een korte broek aan heeft… en daarmee wil ik niet zeggen: logisch want kleding beschermd voor een deel de huid." nee daarmee wil ik zeggen dat hij alleen maar valt als hij een korte broek aan heeft en nooit als hij een lange broek aan heeft.
bizar!!

Wat de anderen al zeggen: dit soort dingen gebeuren. Je kan ze niet vastbinden op de stoel. Als je toch een schuldige aan wilt wijzen, wijs dan naar papa. Hij rende zo gek door de tuin en daarom wilde Bo meedoen… Nee, onzin. Hopelijk zit de tand niet los en komt het heel snel weer helemaal goed!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar dat gevoel moet je echt niet hebben hoor. Net als wat de anderen al zeggen je kunt ze niet vastbinden. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Tim valt ook zo vaak en meestal omdat hij gewoon te wild in de rondte aan het rennen is. Daar zijn het kinderen voor en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd.

Succes bij de tandarts en ik hoop dat het meevalt.

Groetjes,
Sandra

Nou we zijn vanmiddag naar de tandarts geweest, en het viel uiteraard weer mee. IK geloof dat mama het erger vond dan Bo hahahahahaha!!

Maargoed, de tandarts heeft gekeken, en de tand zit niet los, we moeten alleen de komende 4 weken wel even oplettendat hij geen harde dingen afbijt, zoals appel bv, of een koekje. Hij mag het wel hebben, maar dan in zulke kleine stukjes dat je het zo in de mond kan doen en dat hij met zijn kiezen het kapot bijt. Dit om die tand even rust te geven. HEt was wel goed zei hij , dat we even langskwamen, je weet namelijk nooit met zoiets, maar hij zei er ook bij, dat dit nog wel vaker gng gebeuren, nu hij kan lopen!! hahahahahah, hij wist mij wel gerust te stellen!! En dat zonder dat ik er om vroeg!! hahahahah

ik ben in ieder geval weer flink opgelucht!!

liefs woezel

Fijn dat alles goed was woezel enne ik denk niet dat je de eerste mamma bent die zo geschrokken bij een tandarts zit met haar spruit

Groetjes,

Michèle

Goed nieuws, dat is fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ooh wat fijn meis! enne idd niet druk maken
komt helemaal goed met bo’tje

Fijn dat alles goed is

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers