Bo moet vanmiddag naar de tandarts, niet omdat hij met ons mee gaat, maar voor zich zelf.
Gisteren avond waren we buiten aan het spelen, en papa was in de tuin rond aan het rennen. Bo vond dit geweldig en lach in een deuk (daarom deed papa het ook) en opeens wilde Bo er achter aan rennen. Op zich niet erg, maar dat kan hij nog helemaal niet goed, hij kan nog maar net lopen
Gevolg, voorover gevallen met zijn gezichtje op de stenen.Natuurlijk was het huilen, want het leek mij ook behoorlijk pijnlijk, het was echter zo weer over, en op een klein schaaf wondje (wat nu al niet meer te zien is, zo klein) na, was alles weer normaal. We hebben dus lekker verder gespeeld, en daarna gedouched en tanden poetsen en naar bed.
Vanmorgen werd Bo om 745 wakker (dat was wel erg lekker hahaha), en naar beneden, netjes een boterham gegeten, en daarna fruit, en wat drinken. En toen ging mama K3 opzetten en met Bo op de arm dansen. Bo vind het dan leuk om dan achter over te hangen, met zijn beentjes om mijn middel, en ik onder steun zijn rug en nek, en op die manier swingend door de knieen en weer om hoog. (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Hij vind dat altijd erg leuk, en zijn mond stond dus ook wagens wijd open, van de pret. En toen zag ik het, bij zijn voortand boven in, aan de kant van zijn gehemelte, bij de aanzet van zijn tand, een randje bloed. Precies volgens de lijn van de tand.
Heb gevoeld, maar de tand zit niet los, en aangezien ik er aan mag zitten, heeft hij er ook geen pijn aan. Toch heb ik wel even de tandarts gebeld, want ja, het is wel zijn gebit!
De tandarts wil dat wij vanmiddag even langskomen, dus om 1645 moeten we er zijn. Ik hoop dat de tand niet los zit ofzo, en dat er dus niks aan de hand is, maar vind het zo sneu voor hem, en dnek telkens maar , had ik dit niet kunnen voorkomen? Ik had hem niet moeten laten rennen, of in ieder geval een poging te doen etc. dan was dit niet gebeurt, maar aan de andere kant, als ik hem daarin belemmer, is dat ook niet goed voor zijn ontwikkelling.
Pfff… vind het echt effe klote, sorry
liefs woezel