Naar de PSZ

O, wat spannend!
Seth wordt bijna 2, en ja… daar hoort ook de PSZ bij, aangezien hij niet naar het kdv gaat.

Dus heb vandaag gebeld, en hij mag volgende week donderdag al komen wat snel!

Hij gaat dan alleen nog maar wennen, met mama. En als het heel erg goed gaat, ga ik misschien heel even weg.
Maar, wat vind ik het spannend, mijn grote knul!(L)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoop dat het bij jouw mannetje beter gaat dan bij de onze
Hij is er nu ook weer naartoe, hij gaat op dinsdagochtend en donderdagmiddag en sinds 2 november.
Het is iedere keer nog een gevecht om hem mee die kant in te krijgen, brult alles bij elkaar en daar gaat ie vrolijk verder.
Ik heb zelf jaren in de kinderopvang gewerkt en weet dat ik door moet zetten…maar OOOOOWWWWWWWWWWW wat is het zwaar als je daar wegloopt met je mannetje dat ZOW hard huilt: mama NEE nie weggaan mama!
En dat de hele tijd door.
Ik ben er al 3x met tranen weggegaan.
De eerste keer mocht ik ook blijven, toen ging het super!

Ik hoop dat het bij jullie gaat zoals bij menig ander kind: dag mama tot straks!
(hoor ik ze dan zeggen, dan denk ik: waarom bij ons niet zo!)

Gr, Danielle

Spannend joh, wat gaat het snel. Fijn dat hij eerst mag wennen met jou erbij, ik ben benieuwd hoe hij zal reageren. Sterkte mama!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jada gaat al vanaf d’r 1,5 jaar 2 halve dagen (ma & vrij ochtend) naar schooltje, in het begin even moeilijk, maar dan belde ik na 5 minuten (als ik nog om de hoek stond) en dan was ze aan het spelen! Ze vind het nu echt heerlijk, een uitje, als het aan haar ligt gaat ze elke dag! Maar dat wil ik niet

Wat ontzettend spannend.

Hoop voor je dat alles goed gaat, maar dat zal vast wel.

Groetjes,
Sandra

Wowwwwwww spannend. Dylano begint na de kerstvakantie zucht zie de dramapartijen al weer voor me. Je vergeet veel als ze klein zijn, Maar madelon naar de psz vergeet ik van me leven niet meer. En ben bang dat Dylano net zo is

Ben eigenlijk benieuwd of Dylano nog moet komen wennen, krijg van de week de papieren daar zal het wel in staan, want had zelf maar gebeld want had nog niets gehoord.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers