Naar de peuterspeelzaal

ik ben zo blij dat dominique 3 december naar de peuterspeelzaal mag gaan
terwijl ze toen ik haar opgaf zijden dat het mischien zo kon zijn dat ze helemaal er niet heen zou kunnen
maar gelukkig belden ze een paar weeken geleden op dat ze dus 3 december er heen kan
nu gaan we vrijdag de 19 novemder heen om over alles te hebben en dan mag zij lekker speelen
ik weet dus niet hoe het zal gaan als het zo ver is wand las ze 3 dec er heen gaat is er gelijk sinterklaas viering
ik denk dat ik er maar bij blijf
ze is bijna 2,5 en ze begint nu een beetje te praaten en ik denk dat het wel heel snel zal gaan als ze er een maal een paar keer is geweest
groetjes van joze de mama van madelinde en dominique

leuk hoor, hele stap.
Gelijk een feessie dat is idd wel heel druk gelijk, blijf je lekker. vind ze het zeker leuk.
groet, Mo

Oooh, dat wordt vast heel gezellig voor haar, zo met die feestdagen!

Hier worden ze trouwens ook pas na de vakantie geplaatst.
Met Stephan had ik dat vorig jaar namelijk.
Die ging pas 6 januari naar de psz omdat ze het hier niet verstandig vinden om een kind in zo’n hectische periode te laten wennen aan school.
Wat betreft Stephan was dat ook heel goed zo.

Jeeee, Stephan gaat dus alweer bijna een jaar naar de peuterspeelzaal…bedenk ik me nu!

Groetjes, mamma van Stephan

nou we zijn vanmorgen geweest en ze vond het hartstikke leuk aleen ze kon nog niet op haar stoeltje blijfen zitten maar dat komt nog wel
en toen het tijd was om naar huis te gaan wou ze niet mee ze vond het wel erg leuk denk ik

ja leuk voor je dochtertje joze, maar hier was het ook pas in het nieuwe jaar plaatsen, niet in de hectiek van de feestdagen

groetjes Kim, mama van

en

Fijn dat ze het leuk vond!

Dat op je stoel blijven zitten leren ze vanzelf. Jens ging toen met augustus naar de psz en ik weet nog dat ie met de schoolfoto door juf werd opgetild omdat ie niet bleef zitten en met Sinterklaas zijn kado als laatste kreeg omdat ze dachten dat ie anders ook niet zou blijven zitten maar zou gaan spelen.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

nou vandaag was het dan zo ver
dominique was vandaag een pietje wand ze hebben haar gezicht zwart gemaakt dat wou ze zelf zag er leuk uit
voor dat ze de kodotjes kreegen werd er eerst een poppenkast spel van zwartepiet en sinterklaas gespeeld toen zat ze op schoot van de stasere dat vodt ze erg leuk
en toen dat afgeloopen was kreegen ze het kadotje het is een neushoren zonneklep leuk ziet dat er uit als ze datb op haar hooft heeft en bij het drinken kreegen ze pepernooten en schuimpjes en het drinken was cocolaademelk of yogertdrank
en ze heeft ook een pieten diploma
groetjes van joze moeder van madelinde en dominique

ps: gister kwam sinterklaas en zwartepiet bij madelinde op school wat een feest maken ze er daar van echt leuk
en ik mocht rond 11:45 opschool komen met dominique wand dan had sinterklaas en zwartepiet tijd voor de kinderen die nog niet naar school gaan en dat vond dominique ook al erg leuk