Naar de inloop van het CB geweest

Nou wat ik al dacht werd ook bevestigd, ik dacht al dat ze niet veel, en dus erg weinig zou zijn aangekomen, vanaf 26 juni, tot nu dus een kleine 6 weken, is ze maar 100 gram aangekomen
Maar dat kan ook komen doordat Demi zo actief is, ze zit echt geen minuut stil, klomt overal op, en als ik 2 seconde niet kijk zit de halverwege de trap… Dus een vlotte tante, die graag bezig is…

Maar wat ik ook al dacht kan het best een fase zijn…
Geen aandacht aan besteden, want het kan zijn dat het een manier van (negatieve) aandacht vragen is. Ook geen drama van maken want dan word het alleen maar erger, dit deed ik al niet, want hoe meer ik aandring hoe meer ze tegensputterd.

Maar het heeft ook wel een beetje te maken met het toch steeds moeizame poepen van Demi, soms loopt ze helemaal rood aan met traanoogjes zo drukt ze dan, en meestal zit er dan weinig of niks in haar luier…
Als het zo aanhoud ga ik toch eens langs de huisarts.
Gisteren gaf ik haar een theelepeltje olie, en een uur later, een hardstikke volle luier, maar dit is natuurlijk niet de beste manier, maar ik wilde haar ff van d’r ontlasting afhelpen.
Ik ben best zuinig met vet in Demi’s eten, nu werd mij geadviseerd, om toch wat extra jus over de aardappelen te doen, dan kan ook schelen dat ze dan beter kan.

Dus vanavond lekkere vette frieten haha…

Ook het op de teentjes lopen heb ik nagevraagd, ik was en nu toch het is heel normaal op deze leeftijd, zo tussen het niet lopen en wel lopen in. Dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken.

Dus ik baal wel dat ze zo weinig is aangekomen, ze zat altijd netjes gemiddeld de vorige keer was ze al wat naar onder gezakt, en nu zit ze dus onder de lijn
ze weegt nu 8960 gram…

Maar goed jullie zijn weer op de hoogte

Nathalie

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Jeetje nat das wat minder maar toch denk ik niet dat je je er heel druk over moet maken hoe ouder ze worden hoe minder ze aankomen he

maar inderdaad geef haar wat meer jus en zo…
voor het poepen echt waat jordy heeft er ook zo’n last van gehad wat ik jordy veel geef is
ontbijtkoek, krentjes (zo’n doosje) krentenbol tussen de middag, roosvice laxo maar hielp bij hem niet zo veel… geen bananen alleen hoorde ik pas dat dus de bijna rijpen juist weer goed zouden zijn maar ik nam het risco gewoon niet… dat ging bij jordy dus heel goed en nu heeft hij er bijna geen last meer van en als ik het idee krijg dat ie weer wat hardere ontlasting krijgt krijgt hij gelijk weer dat soort dingen… van de huisarts krijg je vaak laxolose daar ben ik geen voorstander van omdat dat de darmen alleen maar lui maakt dus had zo iets vandat alleen als echt laatste red middel…

succes met je drukke meisie hihi en lekker friet eten vanavond hihi allen jij niet he hihi

Tries