moesten vanmiddag? We waren in de Dirkson in Harderwijk en Talitha zei iets over haar oorbellen, dat ze vastzaten, dus ik kijken en dacht hmmm, zal maar weer even sterilon kopen. Kwamen thuis en bekeek het even en het zag er niet echt gezellig uit en ik zag dat de achterkantjes misten. Dus Alan ook kijken. En hij zegt, ze zitten in haar oorlel. Dus ik natuurlijk, WAT??? En ja hoor. Nou, Alan heeft er een uitgekregen, maar die andere dus niet. Dus een buurvrouw zei, je kan beter even de post bellen, want ik denk dat dat er nu uit moet. Dus gingen we weer, weer naar Harderwijk. Buurmeisje heeft even op de jongens gepast.
De verdoving was een ellende, van te voren al, huilen schreeuwen, ik wil geen prik, ik wil geen prik. Maar uiteindelijk ging ze liggen en wel huilen natuurlijk, maar ze deed het best goed. En toen was het goed, ze voelde niets meer.
Dus voorlopig weer even aan de gang met sterilon. Op dit moment geen oorbellen er in, dus hopelijk groeien ze niet dicht. Maar dat zien we dan wel weer.