Naar de gyn geweest

Hallo

Vandaag moest ik naar de gyn en een glucosetest omdat bij Eva de glucose 2 keer ietsje te hoog was. Nou met de baby is alles in orde, was weer vrolijk van de doptone weg aan het zwemmen. En bloeddruk ook ok, ietsje hoger maar niet heel veel (140/85 maar was een normale band bloeddrukmeter omdat ik nogal dik ben heb ik een brede band meter nodig want normale meter geeft dan wat hoger aan)

Alleen nu het niet zo leuke nieuws… Ik moest vanmiddag bellen voor de uitslagen en mijn glucose is veel te hoog (11.3) Dus nu moet ik zo snel mogelijk (eigenlijk al morgen of overmorgen maar had al afspraken) dus maandag weer prikken in het ziekenhuis, 4 keer en dan 3 uur blijven… Pffffff…Hoop maar dat het mee gaat vallen met die uitslag

Groetjes, Els

poeee els 11.3 hoop dat hij aandag lager is anders moet je insuline spuiten ga duimen voor je.

en dat eerste goed zeg,heerlijk is dat he als je het hartje weer hoord.nou geniet ervan

groetjes bianca

nou els, houd dan maar effe op met alles en denk aan jezelf!!!

Kussies

He gedsie, das niet leuk nee. Maarrrrrrr… wees maar heel blij, dat (als de uitslag ook weer ongunstig voor jou is) ze er zo snel bij zijn. Want weet je… best grappig hoor een grote baby krijgen, maarre…geloof mij, dat heb je liever niet! Daar weet Mootje natuurlijk alles van. Dus maw wees maar blij, dat ze je in de gaten houden, het kan je een hoop ellende schelen!

groetjes van Monique (wel heel gunstig dat je bloeddruk goed is, vaak zit dat dan ook niet zo goed!)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Succes Els!

Ik zal voor je duimen dat het de volgende keer beter is en dat het toch mee blijkt te vallen.

Liefs, Marielle

Succes!

Ik had ook 2 keer zo’n glucosetest in de zwangerschap. Gelukkig was alles goed.

Groetjes Miriam