Naar de dokterswacht

Wat een schrik hier, wat had moeten beginnen als een eerste feestdag voor haar derde verjaardag, begint het nu met een rit naar de dokterswacht
Door alle spanningen waarschijnlijk in bed geplast vanmorgen. Schone kleren aan gekregen van mijn vriend, en aangezien de nacht niet zo lang meer zou duren, mocht ze nog even bij ons in bed. Vlak voor het nachtkastje valt ze, en begint ze heel hard te schreeuwen.
En snee van 2 tot 3 centimeter boven haar wenkbrauw. Met een uur moeten we bij de dokterswacht zijn, en als er wat aan moet gebeuren, hoop ik zo dat ze het kunnen plakken!

och jee meid! sterkte! laat wat weten oke…

Ach nee! Wat zielig!
Arm ding.

Hopelijk kan het geplakt worden en kan ze straks gewoon feest vieren.

Succes en sterkte!

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

Laten we het maar een geluk bij een ongeluk noemen… Het kon inderdaad geplakt worden. Met 5 minuten stonden we weer buiten.
Bleek snoetje, maar gelukkig nog wel wat praatjes!
De pleister vind ze wel reuze interessant. Straks maar een mooie nieuwe er op, want hier komt allemaal bloed door!
Schrikken hoor, en ben moe… Half 7 is hier echt uitzonderlijk vroeg! gaap

Ik zag het net op fb. Fijn dat het allemaal meeviel!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

gelukkig meid! maar toch is niet leuk dit… haha half 7 vroeg ja snap ik zeker als je ineens als een gek moet haasten
hie rwas het 6:15.

aah sneu nou, inderdaad fijn dat het meeviel!!

Lilypie Second Birthday tickers

Wat sneu zeg. Heeft ze er veel last van? En hebben jullie nog wel een leuke dag gehad? Wel te hopen.
(Nacht)kastjes, tafels ed griezelen mij ook altijd, ben een beelddenker en zie al die dingen dan voor me. Heb bij onze vorige salontafel van die lelijke hoekjes erop gehad maar ja beter dat dan een gat in het hoofd.
Marijn is een keer tegen de kopse kant van de deur gevallen. Hij viel nooit van de trap en ik deed de deur nooit open voordat hij op de grond stond. Dit moest gehecht worden 4 stuks nog wel omdat het anders geen mooie wond werd. Het was even hard voor hem maar ja hij was het snel vergeten en toen kwamen bij moeders de spanningen. Heeft ze hem horizontaal boven de wenkbrauw of verticaal. Marijn jammer genoeg verticaal.

Gewijzigd door - pranger7 op 05 Feb 2012 22:35:43

Gelukkig heeft ze er geen last van. Vind het knap hoor, dat,ze er niks om geeft.
Wat dat nachtkastje betreft, het was geen eens een hoekje of een punt, want hij zit aan het bed vast, en de andere kant staat tegen de muur.
Ze is gewoon ontzettend hard gevallen, geen tijd gehad om zichzelf op te vangen.

De snee zit gelukkig horizontaal, loopt mooi met de wenkbrauw mee. Maar goed, 3 centimeter is een aardig stukje op zo’n klein hoofdje!
Ze was net even wakker, gevraagd of ze pijn had, zegt van niet!
Morgen is ze pas echt jarig, hopen op een beter begin van de dag

Groetjes Manderijn.

Gefeliciteerd met je meisje!

Fijn dat ze er geen pijn aan (lijkt) te hebben.
Ik ben zelf ook zogenaamd gezegend met een fraai litteken op mijn voorhoofd/wenkbrauw. Gevallen op de verwarmingsrand.
Op de basisschool en middelbare vond iedereen het stoer. Toen dachten ze dat ik dat erin geschoren had

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486