quote:
Bericht is aangepast.
Groetekes, Sje
Toch jammer, ben wel benieuwd wat daar stond.
Het is echt wel een vraag waar ik van de week ook mee zat.
Zou ik hem nou moeten insmeren? hoed/muts/… op zetten?
Als je 's morgens een half uur onderweg bent?
Het trouwens niet zo dat we de hele dag met ons jochie buiten zijn.
quote:
Hallo,
Sje, soms zou je even moeten denken vooraleer je een antwoord op het forum plaatst. Een vraag wordt niet gesteld om een grof antwoord op te krijgen. Zo haken mensen af, niet fijn. Ik weet dat je voor de direkte aanpak bent, maar een beetje tact kan geen kwaad.
Als je geen antwoord wil geven, doe het dan gewoon niet.
De zon is idd nog niet zo heel fel, maar een baby huidje is heel frèle. Vooral het hoofdje moet beschermd worden met een zonnehoedje. Als je ze voor de rest uit de zon houd is smeren nog niet echt nodig, een beetje zonnestraaljes kunnen geen kwaad, ze zijn eerder goed voor het vitamine D gehalte. Dus als je gaat wandelen met een parapluutje en er af en toe een beetje zon doorkomt, kan dat geen kwaad. Maar natuurlijk niet op het heetst van de dag gaan wandelen. Het wordt anders als je kleintje zelf gaat kruipen en lopen in de zon. Dan heb je er geen controle meer over hoe ze in de zon komen. Dan smeer je best een speciale kindercrème, in de apotheek hebben ze er hele goeie.
Groetjes,
Tamara
Kijk, daar heb ik wat aan!
Het lijkt mij juist ook gezond voor een kind om af en toe lekker in de zon te zitten.
Maar, we zullen van de week meteen goede zonnebrandcreme gaan kopen,
en gebruiken.
M.