Naar bericht gehad:(

hee meiden, heb vanacht te horen gekregen dat mijn vriendin zelfmoord heeft gepleegd:’( ik voel me zo leeg…

ben dus even een paar daagjes niet op het forum,

groetjes xx inge

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh nee… meid toch … kippevel! Wat vreselijk nieuws…

heel veel sterkte…!! denk aan je…

lucht je hart … als je het nodig heb!

dankjewel lief van je.
moet nog vervoer regelen daarheen want is een eindje hiervandaan heb zelf geen auto. dus ben vandaag nog effe op het forum denk ik.
ik snap het gewoon niet…ze was al heel lang depri enzo. en ze zou naar een kliniek gaan maar die mensen schoten niet op om haar aan te nemen en nu is het te laat! ik ben zo boos!
het was een schat van een meid…hou zielsveel van haar:’(

dubbel zo moeilijk… meid toch… ik heb de laatste tijd ook geen leuke dagen gehad… maar als ik jouw bericht lees denk ik oh wat erg / wat verdrietig… Dan mag ik helemaal niet klagen over andere dingen… dat is veel minder waarde! wens je deze dagen heel veel sterkte toe … en kracht om staande te blijven…!

Als alles voorbij is… moet je zeker je hart luchten en het niet opkroppen he… we zijn er voor je!

Jeetje meid!!! Tranen in mijn ogen…
Wat een verschrikkelijk nieuws!!!

Heel erg veel sterkte de komende periode! En als je er behoefte aan hebt, lucht inderdaad je hart op het forum. We zijn er voor je!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Niemand die het weten kan,
hoeveel ik van je hou.
Niemand die mij troosten kan,
om mijn verdriet om jouw.
Niemand die begrijpen zal,
hoe vreselijk ik je mis.
Niemand die beseffen zal,
hoe erg die pijn wel is…

Heel veel sterkte Inge…

hoe eenzaam kan het leven zijn
met niemand om je heen
hoe koud kan een hart aanvoelen
veranderen in steen

hoe donker zijn de winters
met veel te lange dagen
hoe zeldzaam de blije momenten
die stilaan gaan vervagen

hoe intens het verlangen
hoe schrijnend het gemis
hoe pijnlijk de dagen
zonder enige betekenis

he gos, das heel heel erg verdrietig.
Sterkte !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heey meis hele dikke knuf van hier !!!
en veel sterkte

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat ontzettend naar, woorden schieten te kort. Een hele dikke knuffel en wat de anderen ook zeggen: als je wilt uitrazen, lekker doen! We zijn er voor je.

Och Inge wat een schok zeg! Alle liefs en sterkte! Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

jeetje dat is schrikken!

Alle sterkte gewenst meid!

groetjes Gytha

Pfff dat is schrikken zeg
Verschrikkelijk
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Dat is zeker een afschuwelijk bericht!
Veel sterkte toegewenst in deze tijd…

Groetjes van Christa

hmm crematie wordt morgen gehouden een heel eind hiervandaan dacht dat het in de plaats zou zijn waar ze woont maar toch niet.
en rico heeft al 2 dagen een krijs/huil dag en mijn hoofd staat op springen!
nogmaals dankjewel iedereen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 12 Feb 2009 14:23:31

en dat met rico wordt niet beterder ( )… hij merkt nl dat jij (heel logisch) nu erg gestresst en verdrietig ben. Och kon ik die Rico maar even van je overnemen… om je te ontlasten. Is er geen fam die je hierin kan helpen?

nogmaals alle sterkte voor de aankomende dagen…
hoe oud was je vrienin (of jong)

Ooh nee! Dat is zo naar!
Heel veel sterkte!! Blijf erover praten, met wie dan ook.

Hopelijk kun je toch iets geregeld krijgen voor morgen!

Liefs Frauk

Lilypie Tweede Ticker

pfff jeetje… wat kan ik hier op zeggen…
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!

Liefs Anouk

mijn vriend komt vanavond thuis mriek, dus die neemt het van me over. heb wat inslapers gekregen omdat de dokter ook zei dat normaal als vrouwen de 1ste 3 maanden na de geboorte thuis zijn (die gewoon werken normaal) dat die dan overdag de rust meestal nemen of even gaan liggen.
mar ik heb dat nooit gekunnen, ben te druk in mezelf altijd en heb nooit geen rust genomen wat ik wel had moeten doen. dat breekt me gewoon op en nu was dit de druppel.
rico was voordat ik het wist al wat huilerig, en idd dit wordt er niet beter op, maar ik hou de schijn op tegenover hem en lach en klets tegen hem en hij terug natuurlijk.
maarja… het is me even te zwaar allemaal op het moment.
mijn fam. woont verder van me vandaan maar gelukkig vriendin van me die me regelmatig helpt met klusjes waar ik niet aan toe kom, en mijn vriend die het doet als hij thuis is en natuurlijk rico daarbij dan bezig houdt en verzorgd, vooral nu ik echt effe instort

He meid,

Wat verschrikkelijk joh. ik leef met je mee. En laat rico inderdaad maar even aan je vriend over en denk even aan jezelf. Dat heb je zo te horen heel hard nodig. Aarzel niet om hulp te vragen aan degene die je kunnen helpen (vriendin, vriend en desnoods instanties) want instorten heeft niemand wat aan.

en wij zijn er ook altijd om te luisteren. Heel veel sterkte. Kun je wel morgen naar de crematie?

Dikke kus

Groetjes,

Michèle