Joost gaat 10 april voor onderzoek naar het audiologisch centrum toe. Op 1 ochtend testen ze dan zijn gehoor en wordt hij onderzocht / geobserveerd door een logopediste en een orthopedagoog. Ze noemen dat een “molenspreekuur”. Wel handig dat alles op 1 ochtend kan. We krijgen dan direct de eerste uitslagen en advies voor evt. vervolg onderzoek / behandeling.
Ik hoop nog steeds dat hij wat later is met praten en dat verder alle oke is. Maar ondertussen spookt natuurlijk ook wel door je hoofd dat er meer aan de hand kan zijn. Spannend dus…
Een vriendin van mij had een artikel gelezen waar ze Joost ook wel wat in herkende, en waar ik weinig vrolijk van werd.
Eigenlijk moet ik me er nu niet teveel in verdiepen en (zoals mijn man zegt) eerst maar eens 10 april afwachten. Soms is het ook lastig dat je zoveel info op internet kunt vinden. Ik wil eigenlijk op alle mogelijke senario’s voorbereid zijn, zodat het alleen maar mee kan vallen, maar dat lukt natuurlijk nooit en is ook weinig zinvol. Waarschijnlijk (hopelijk) maak ik me zorgen om niets.
10 april is al best snel, maar als je er op wacht duurt het toch best lang
Groetjes, Thirza