quote:
Dank je. Ik knijp hem nu stiekum wel een beetje hoor![]()
dat kan ik me voorstellen pfffffff
heel veel sterkte nogmaals en hoop echt dat e wat kunnen doen voor je want dit is ook niks zo
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
quote:
Dank je. Ik knijp hem nu stiekum wel een beetje hoor![]()
dat kan ik me voorstellen pfffffff
heel veel sterkte nogmaals en hoop echt dat e wat kunnen doen voor je want dit is ook niks zo
Dylan & Kaitlyn
hoe is het gegaan bieb,ben net als de andere nieuwsgierig
Dylan & Kaitlyn
Ik had eerst van 1 tot 2 een consult met een arts in opleiding.
Veel moeten vertellen, vragen beantwoorden, lichamelijk onderzoek etc.
Daarna moesten we tot kwart over 3 wachten omdat ze dan ging overleggen met de internist.
Dat werd alleen pas kwart voor 4 voordat we aan de beurt waren.
Internist stelde kort paar vragen, bekeek de plek op mijn been enzo, keek in mijn keel etc.
Nou ja, mijn keel ziet er prima uit, maar dat zegt de huisarts ook weleens en toch heb ik echt nog zeurende keelpijn.
Dat voelt een beetje alsof ik me aanstel (omdat ze niks zien) maar ik weet gelukkig van mezelf dat ik me niét aanstel
Maar vervelend is zoiets wel.
De internist en arts in opleiding gingen ff 10 min. weg om te overleggen.
Toen ze terug kwamen bleek hij ook een bacterioloog of infectioloog gebeld te hebben (ik weet ECHT niet meer hoe zo iemand heet hoor )
Uitslag was dat er niks aan de hand is met mijn auto imuum systeem (volgens hem, volgens internist in Lelystad destijds wel)
Ik moet nu naar een KNO arts, aanstaande donderdag, ook in het AMC.
Die moet dan kijken waardoor ik zo absurd vaak hevige keelontstekingen heb en waarom dat met een ab kuur nooit over gaat etc, etc,
Oké, kan ik wel inkomen, in dat idee.
Maar hij had het verder niet meer over die plekken (die Erythema)
Dus ik zeg: wat moet ik daar nu verder mee?? Het is net pas begonnen, doet nogal erg pijn (ook in mijn kniegewricht enzo) en wie weet of het nog erger wordt. En ik zit ook nog gewoon met mijn keelpijn…
Nou, hij weer bellen met die ander en nou heb ik een recept mee voor ab wat ik alléén mag gaan gebruiken als mijn keelpijn erger wordt.
Niét als de plekken erger worden (nou ja, dat zie ik dan nog wel, want dat zijn wel allemaal ontstekingen! Doei)
Verder heb ik bloed moeten laten prikken om te zien waarom mijn ijzer zo absurd laag is (het is 3 en moet tussen de 10 en 25 zitten)
Mijn hb is 6,3. Ook te laag, maar mee te leven nog.
Maar goed, al met al was het een vermoeiende dag (ben tegenwoordig overal al moe van, voel me net een oud wijf, maar goed )
En donderdagmiddag dus weer richting AMC.
Ik hoop ECHT dat de KNO-arts me WEL antwoorden kan geven!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
PPPFFFF…en ik dacht dat ik een vermoeiend dag had!
dus eigenlijk als ik je verhaal ben je niet echt een stap vooruitgekomen
heel veel sterkte donderdag.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
bieb
heel veel sterkte donderdag
hoop voor je dat ze dan meer vinden.
groetjes katinka
Vermoeiende dag inderdaad zeg, en eigenlijk ben je nou nog niet zo heel veel verder. Hopen dat je donderdag weer een stapje verder komt.
Ik kom weer op je schouder zitten hoor.
Groetekes, Sje
bieb even een vraag .hebben ze je schildklier al eens na gekeken ??? want daar door kan je ook heel veel keelpijn van hebben .en moei en futloos enz .
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
Tjonge meissie, das weer niet niks allemaal. Trek ze daar maar eens flink aan de jas voor wat antwoorden want hier zit je steeds niet op te wachten natuurlijk. Maar ze hebben geen monster afgenomen ? Wel jammer want misschien dat ze daar dan iets aan vinden. Hoe gaat het nu ? Nog meer plekken erbij ?
Dikke knuf en beterschap !
Inderdaad ben ik, voor mijn gevoel althans, niet echt veel opgeschoten.
Voelde ook niet erg “leuk” aan het eind van de dag, moet ik zeggen…
Maar ja, ik hoop dan maar dat de KNO arts me wel verder antwoorden kan geven.
Marielle, voor zover ik weet is mijn schildklier nooit nagekeken. Maar misschien ook wel (heb vaak bloed moeten laten prikken, ik weet niet of zoiets daar aan te zien is? Wie weet hebben ze het op zo’n lab-formulier weleens aangekruist)
Maar de keelontstekingen die ik steeds heb worden altijd veroorzaakt door een streptokokbacterie…
Afwachten maar tot donderdag…
Bedankt voor jullie reakties trouwens
Astrid, we posten net bijna tegelijk
Met die plekken gaat het redelijk (gelukkig!!!)
Ik heb dan die ene plek, die eerste (op mijn knie) en die doet nog behoorlijk zeer.
Verder heb ik er 1 klein plekje bij gekregen, maar vorige keren ging het allemaal sneller en was het nog veel heftiger.
Dus ik hoop dat het zo blijft!
Nu heb ik alleen dat mijn enkel- en kniegewricht pijn doen.
Dat is echt heel weinig vergeleken bij de andere keren.
Maar verder voel ik me gewoon helemaal niet fit, niet lekker.
En ik hoop gewoon zo verschrikkelijk dat die KNO-arts me daar wél een antwoord op kan geven.
Nou ja, nog 2 dagen geduld
jeetje dagje volgeboekt en nu naar kno nou hopen dat hij een oplossing heeft
weet niet of het al eens gevraagd is ,maar is jou keelamandel eral uit???
Dylan & Kaitlyn
Hoiii
Ik kan eigenlijk alleen maar mn eigen verhaal vertellen: ik heb al jarenlang een heel laag ijzer maar een redelijk hb, altijd een te hoge bezinking (meestal 30) vaak keel en gewrichtspijnen. Ik ben langs de internist geweest maar tis iets onschuldigs sommige mensen hebben dit nou eenmaal. Nu heb ik wel al jaren een autoimmuunziekte overigens, maar dat schijnt niets te maken te hebben met dat ijzer en bezinkingsverhaal. Ik heb de ziekte van Hashimoto, dat is een te trage schildklier (omdat je m zelf kapot maakt) Ben trouwens sowieso vaak ziek, slik heel vaak ab omdat ik snel complicaties heb na een simpele verkoudheid of virusje etc… baalbaal
Beterschap! Hopelijk is t bij jou ook zoiets onschuldigs!
groetjes, Els
Da’s ook balen Els!
'T lijkt alleen niet op wat ik heb (al weet ik dan nog niet eens wàt ik nou precies heb )
Ik heb nooit gewrichtspijn bijv. (alleen nu, maar dat komt door die ontsteking die er zit, die Erythema)
En mijn bezinking is alleen te hoog als ik die streptokokbacterie heb, zoals nu.
Nou ja, ik hoop gewoon op donderdag.
Die man heeft gelukkig verstand van kelen (whahaha, wat staat het er zo stom )
Jeeee ik lees dit nu allemaal pas (sorry even wat minder op internet) Wat ontzettend akelig en shit allemaal hee!!
Ontzettend veel sterkte en ik hoop dat ze snel erachter zijn wat je nu hebt en dat er een simpel pilletje voor is…
sterkte hoor…
www.vijf.punt.nl*www.maroeska.punt.nl
*Onze verrassing*