Naar 1 fles?

Nog een vraagje…

Kiki (13 maanden) krijgt nu nog 2 flessen, 's morgens één en 's avonds voor het slapen gaan één. Nou lees ik vaak dat mensen 's avonds geen fles meer geven… Maar het hoort bij ons avondritueeltje. Krijgt ze teveel flessen denken jullie? Gewicht en lengte zijn prima…
Mijn schema is:
7.30 fles 210
9.30 fruit + sap
12.00 brood halfvolle melk
15.00 koekje oid + sap
17.30 maaltijd
19.30 fles 210

Thanx again…

Hoe oud is ze en krijgt ze toetje

Dylano krijgt nog wel 2 flessen maar is 's morgens papfles en bij zijn boterham

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

pf zie nu dat ze 13 maanden is wel oud volgens mij voor een laatste fles maar als ze hem nog lekker vindt

Liefs Michelle

De laatste fles is er hier al maanden af (Erik is nu 14 maanden). Hij krijgt na z’n warme maaltijd een toetje en evt. wat slokjes water voor het slapen gaan en that’s it.

Je zou de fles 's ochtends kunnen vervangen door pap, zodat ze meer gevuld de dag begint en een toetje kunnen geven na het eten. Verder eet ze dan hetzelfde als m’n zoontje.

Gewoon eens proberen om de laatste fles eraf te laten, nodig heeft ze het niet meer en wie weet slaapt ze lekker door. Zo niet, dan weet je dat ook en laat je 'm er gewoon nog ff op…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

3 flessen lijkt me geen kwaad kunnen, maar nodig is het niet. Wij hebben ook met 9 maanden de fles na het eten laten vervallen voor een toetje. Ik zou ook s’ochtends pap van een bordje gaan geven ipv een fles. Ik ben met pap uit een bordje begonnen toen Tim 7 maanden was. Sinds hij 9 maanden is krijgt hij alleen nog pap s’ochtends en een fles van 200 cc halfvolle melk bij zijn brood.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

De oudste heeft hier tot haar twee jaar nog een fles gedronken voor het slapengaan…

Mijn zoontje is 9 md en heeft helemaal geen flessen meer.

Het verschilt elk kind.