Naamlabels voor in kleding

Ik zoek me suf op google naar doodsimpele naamlabels om in de jas van Dion te naaien en nog wat dingetjes.
Dat moet eigenlijk op het KDV, hij is er nog nooit iets kwijtgeraakt maar goed ik dacht er ineens aan.

Weet iemand een goede site die niet al te duur is.
Ik zie veel over instrijklabels, dat is wel makkelijk natuurlijk maar kan je die ook weer verwijderen? ik geef veel kleertjes door en verkoop merkkleertjes op MP dus moet het er wel weer netjes uitgaan.

Eigenlijk zoek ik van die simpele innaai labels, kan me herinneren dat mijn moeder die altijd in de kleding van mijn broer naaide (woonde uit huis in een gezinsvervangend tehuis ivm zijn handicap)
Het was een lange stook wit katoen met zijn naam in rode lettertjes geborduurd en dan knipte ze steeds een stukje af met zijn naam en naaide dat dan in.
Dit kan je ook weer netjes verwijderen.

Wie kan mij helpen.

Dion geboren op 26 maart 2009

Ik heb geen aandelen, maar ik heb de naamlabels voor onze meiden besteld bij holland-label. Erg tevreden over en veel keus als het gaat om kleuren, lettertypes, afbeeldingen etc. Je kunt ze zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt, gewoon afhankelijk van je wensen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Oct 2011 22:47:08

Sje, dank je wel voor je reactie.
Maar nog even een vraagje kan je die labels er weer af peuteren zonder dat de kleding beschadigd?

In de gewone kleding heb ik geen labels zitten, wel in de jasjes. En daar heb ik gewoon de naamlabels gebruikt die je bijvoorbeeld op een beker kunt plakken, alleen heb ik ze dan om het lusje van de jas gevouwen. Je kunt ze er gewoon weer afhalen en de jongens hebben er hier geen last van in hun nek.

@Vlokje, je moet ze er met een paar steekjes in naaien, dus je kunt ze er t.z.t. weer gewoon uithalen met een scherp puntig schaartje of torn-mesje.

Groetekes, Sje

Vlokje, ik heb strijklabels van goedgemerkt … Deze blijven echt goed zitten en kun je er met een speciale folie ook weer uit strijken zeg maar.
Groetjes Nancy

Goedgemerkt is inderdaad ook een goede leverancier. Hoewel ik daar alleen de gewone plaklabels van heb voor op drinkbekers, broodtrommels enzo. Geen ervaring met strijklabels.

Groetekes, Sje

Nancy, krijg je een strijkfolie erbij geleverd ?
Dat klinkt wel makkelijk.
Het voordeel van vastzetten met een steekje is dat je de labels daarna weer in een ander kledingstuk kunt naaien.

Ik ga ze bestellen hoor meiden, heel erg bedankt voor de reacties.

@Vlokje, die folie is een soort van bakfolie die je ook in de oven gebruikt, krijg je erbij. Het gaat m denk ik meer om de warmte zodat de lijm weer loslaat of zo… hier werkt het iig goed!