Naambord bij deur

Tja … je kan er maar niet uitkomen wat daarop moet staan. En dan roep je natuurlijk snel de hulptroepen in van meedenkers

Als je een naambordje bij je deur heb hangen/wil hangen wat zet je daar dan op?

*familie achternaam
*familie A. achternaam
*fam … + naam kind (maar wat als je ooit nog een kindje mag krijgen)

(ff benieuwd!)

Eh wij hebben er nog steeds geen, maar ik wilde er een maken waar het meisje met de parel en een stukje nachtwacht op staan… Onze dochter is erfelijk belast als je hem snapt. En dan alleen onze voornamen met ruimte voor nog een uk.

Groetjes,

Michèle

Ik heet vermeer (Meisje met de Parel) en Mervin heet Van Rijn (nachtwacht) en beide zijn we ook familie van…

Groetjes,

Michèle

Wij wonen op een flat, en hebben daarom alleen de voorletters en achternamen hangen. Omdat het zo kan zijn dat ze anders aanbellen en je met de voornaam aanspreken, en jij denkt dat je ze en en een gek binnen laat
We wonen toch in de grote gevaarlijke stad

Als we een huis in het dorp hebben (wat de bedoeling is over een paar jaar), dan zou ik alle volledige namen erop zetten.
Liefs, Anne

Wij hebben er alleen onze voornamen op staan. Achternaam niet belangrijk want de postbodes kijken daar toch niet meer naar als ze post bezorgen. Heel vroeger was dat wel zo.

Groetekes, Sje

Vraag voor de zekerheid even na of je die afbeeldingen mag gebruiken Michèle. Kan goed dat daar een soort van copyright op zit.

Groetekes, Sje

Denk dat ze voor zo’n naambordje niet zo moeilijk doen Sje. Het is niet dat ik een stukje nachtwacht uit het rijksmuseum ga halen, maar ik zal het even nakijken.

Enne ja Sann alleen niet echt de tijd ervoor. Morgan heeft bijvoorbeeld een giga muurtekening in der kamer van een poort met een weg met bomen en een konijn erop. Das het enige waar ik van baal met verhuizen dat ik die niet mee kan nemen

Groetjes,

Michèle

Wij hebben geen naambordje, en om er nu Christiaan de Vries, Melanie Vredveld en Noah de Vries neer te zetten is zo lang, dus ik wacht wel tot dat we een keer getrouwd zijn, dan komt er gewoon Fam. de Vries op te staan… Maar ja daarvoor moet mn vriend mij wel serieus vragen

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

De voornamen alleen vind ik goed genoeg. En je kan tegenwoordig gewoon ruimte overlaten voor evt. volgende kindjes. Dan schroef je 'm even van de muur, laat de nieuwe naam erin graveren en hoppa…klaar is kees.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Moeilijk…wij zijn ook niet getrouwd en dan wordt het zo lang allemaal. Wij hebben nu ook geen naambordje! Dat wil ik bij ons volgende huis wel. Wat we dan doen? Eh…ik denk alleen de voornamen en dan de naam van Eva en hopelijk kan er dan nog een andere naam bij worden geverfd/gegraveerd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Bij ons weer andersom
Wij zijn wel getrouwd maar hebben nog een bordje hangen met ons beide achternamen en de voorletter ervoor
Wou het wel veranderen na ons trouwen
Maar die bordjes zijn zo duur
Die we nu hebben was 90€
We laten het maar zo

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Ik doe aan potten bakken dus heb ik een plaatje van klei met de afdruk van 2 voetjes erin. 1 van Evianne, 1 van Jessin en dan Daans naam voluit en de mijne omdat we niet getrouwd zijn en de voornamen van de kinderen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben vlak na de geboorte van Tim een nieuw naambordje gekocht. Op ons oude naambordje stonden alleen onze voornamen en er was geen ruimte om de naam van Tim toe te voegen. Ondanks dat wij wel getrouwd zijn vonden we het leuker alle voornamen erop te hebben. Onze namen staan bovenaan en die van Tim eronder. Tim zijn naam wel helemaal naar links, zodat er nog ruimte naast blijft omdat we hopen nog een 2e kindje te krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier 1 bordje met de voornamen van papa en mama, en daaronder eentje met Danique erop. Het is hier zo’n klein dorp dat je de achternaam er niet bij hoeft te zetten, de postbode schreeuwt van verre, als hij je ergens anders tegenkomt. Die ken dus ook onze voornamen.

Ik heb er een gemozaieked (is dat eigenlijk wel een woord?) hahahah Onze voornamen, geen plaats voor een volgende maar als die er komt maak ik graag een nieuwe!

hahahaha… ik loop overal buiten langs de huizen te kijken wat hier het meest voor komt … (tja kuddedier noemen ze dat toch )…

Hier veelal Fam. de Bruijn of Fam A.B. de Bruijn dus tja … voornamen alleen denk niet dat dit het wordt…

Wij hadden altijd een naambordje met Danny en Anouk bij de deur, maar die is na een paar weken weer naar binnen gehaald. We wonen in een best rustige straat, maar er fietst en slingerd nog al wat naar huis kerend uitgaanspubliek doorheen naar de wijk achter ons. Het kwam ook regelmatig voor dat we op zaterdag of zondag ochtend om een uur of 5 keihard en lallend bij onze naam werden geroepen! Dan schrik je je dood, dus we hebben het bordje nu binnen hangen, aan de tussendeur waar je na de achterdeur doorheen moet om de keuken in te komen Hier in de buurt zie je trouwens maar heel weinig naambordjes, en dan idd met voorletters en achternaam.
Een keer stond mijn vriend echt met zijn mond vol tanden. Wij hadden onze bakfiets verkocht via marktplaats. Toen de man aan de deur kwam om hem op te halen zei hij ‘‘ha Danny! Ik kom voor de bakfiets.’’ En dat terwijl wij juist bij marktplaats onze eigen namen niet gebruiken… Dus Danny vroeg hoe hij aan die naam kwam, en toen reageerde hij ‘’ ik neem aan dat je geen Anouk heet, wijzend naar het naambordje, dus dan blijft Danny over hihihi

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ha ha ha hij had wel humor

Groetjes,

Michèle

quote:
''ha Danny! Ik kom voor de bakfiets.'' En dat terwijl wij juist bij marktplaats onze eigen namen niet gebruiken... Dus Danny vroeg hoe hij aan die naam kwam, en toen reageerde hij '' ik neem aan dat je geen Anouk heet, wijzend naar het naambordje, dus dan blijft Danny over hihihi

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/AHnVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/Iwlmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Geweldig!!