Naam voor onze tweede kindje

hallo allemaal

ik heb dringend jullie hulp nodig
ik ben inmiddels zwanger van ons tweede wondertje alleen nou zitten we met een naam we kunnen er niet uit kom
ik heb nog wel even tijd ik ben 18 weken zwanger dus nog 22 te gaan .
maar we vinden het zo moeilijk om een leuke naam te vinden onze dochter van 2 jaar die heet romy maar ja wat wordt het nu we weten nog niet of we jongen of een meisje krijgen de 20 weken echo krijgen we 14 julli.maar wie kan ons helpen we vinden het wel leuk om een aparte naam te hebben die je niet zo veel hoort
ik hoop dat jullie ons kunnen helpen
alvast reuze bedankt

groetjes harriet

Hier hebben ze ietwat aparte namen, maar toch goed uit te spreken. De oudste heet Evianne een onze kleine boef heet Jessin. Heb je al iets in gedachten misschien, of moet het aan een aantal voorwaarden voldoen verder ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, inderdaad, bepaalde beginletters die afvallen i.v.m. andere namen in het gezin. Of eindklanken die afvallen i.v.m. de achternaam? (zodat je niet zoiets als een Marieke van Krieken krijgt bijvoorbeeld). Even iets meer inleidende info zou wel makkelijk zijn.

Ik ken trouwens een Romy die een zusje Quinty heeft.

Groetekes, Sje

hallo
nou ik had zelf wel voor een meisje danisha en voor een jongen romano maar ik weet het niet zeker de achter naam wordt reumer aan de ene kant lijkt het me wel leuk om een naam te hebben die begint met deletter r want me vriend zijn naam begint met een r en die van me dochter ook dus dan krijg je 3x r.r maar ja ik heet harriet van asselt en als deze dan ook met een r bengint val ik zo buiten de boot ook al ga ik trouwen me voor naam veranderd niet .dus ja ik weet het eigelijk niet allesi s wel welkom . jeetje wat is het toch moeilijk de eerste viel wel mee met de naam daar waren we zo over uit maar bij deze . nou gelukkig heb ik jullie nog hahaah .

dikke kus harriet

Diano
Riano

Net even iets anders, valt me gewoon even in maar ik denk verder. Verder was ik vergeten je te feliciteren met je zwangerschap, geniet er lekker van!

Hallo harriet!

gefeliciteerd met je zwangerschap! :smiley:
mijn zoontje heet Kiano.

als ik ooit nog een dochtertje mag krijgen zit ik te twijfelen tussen:

Noa en Luna

msihcien kun je een keer op internet zoeken naar namen!

Groetjes Shirley.

hoi allemaal

alvast bedankt voor julliereaties ik heb al hele mooie namen gezien maarme vriend is zo moeilijk.
tegen de tijd dat we eruit zijn moet ik vast al bevallen hahah nog super bedankt voor jullie felicitaties en ik ben blij dat jullie met me mee denken dus hebben jullie noig namen is altijd van harte welkom

dikke kus harriet

Tiano
Tiamo (Ti Amo betekend in het Italiaans "ik hou van je ")

Kiona
Riona
Diona
Jony ( misschien niet practisch met de naam Romy )

Jony, zou ik af laten vallen. De naam Yoni (zelfde klank) is namelijk een buitenlands (India geloof ik) woord voor k*t.

Groetekes, Sje

Hier zijn wat namen die ik hier hoor bij ons op school. Voor een meisje: Raquel (Rachel), Noemi, Tamar, Dani, Christi, Louisa, Gloria, Ediana, Berna, Marcia, Marcela, Romina, Karina, Mayra, Moira, Elsa, Salomee, Sarita, Carolina, Lelya, Santa, Yadetzi, Monica, Lisa, Xandra, Natalia, Gaby, Loida, Mirtha, Monserath, Maribel, Norma, Olivia, Otilia, Teresa, Tirza, Paulina, Rosa, Ramona, Silvia, Victoria.
Voor jongen: Abel, Reno, Abiud, Gabriel, Josue, Roberto, Marco, Dario, Dionisio, Alfonso, Cesar, Pablo, Eduardo, Walter, Francisco, Nestor, Omar, Pedro, Ramon, Ruben, Timo.

Succes ermee.
Daniella & Jedidia

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Ronnie,
Als ik jou was zou ik niet met de beginletter R beginnen omdat de naam van je dochter ook met een R begint. Mijn zus en ik beginnen de naam allebij met een C Chantal en Carolien. Als er post was was het altijd de vraag van wie de post was omdat we allebei dezelfde voorletters hadden. Ook toen we allebei op ons zelf woonde heeft de belastingdienst fouten gemaakt doordat we dezelfde voorletter hadden. Een hoop gedoe dus. Nu krijg jij post : aan de heer(je man) of later wanneer je dochter ouder is aan mevrouw gericht en kan je nog onderscheid maken ondanks dezelfde voorletter. Dus als ik je een tip mag geven: Laat de naam van dit tweede kindje niet beginnen met een R. Anders kan je dit onderscheid niet meer maken.
Dit vind ik een paar leuke meisjesnamen:Alysha, Erika, Dionne, Ilonka, Jewel
Jongensnamen: Diëgo, Timothy,
Groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 12:01:12

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 12:07:57

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 12:09:25

hoi harriet

als eerste gefeliciteerd met jullie zwanegrschap.
wij zijn net zover en ook ik heb 14juli mijn 20 weken echo.
heb vandaag de pretecho gehad en we krijgen weer een meisje
we hebben al 2 prachtige dochters dus 3 maal is scheepsrecht ahahahah.

maar goed ik zal wat namen voor jouw geven zowel meisjes als jongens namen:

jongensnamen: jayden …keyano…melroy…jacky…nick…maxuel…treffor…tristan…justin…quint…djamillo…gaudi…bink…jort…jordy…joey…domingo…mitch…mitchel…dwight.

meisjesnamen: lisa…nina…tessa…stacy…jade…shaaron…djelise…cheferry…shemaine…jooella…shena…felicia…mandy…louise…shelley…mijn dochters heten celina en shayen en ook voor nummer 3 zijn we er nog niet uit!!! hahaha.

ik hoop dat er wat voor je tussen staat en zo niet dan wens ik jouw heel veel geluk met het zoeken van de juiste namen.

groetjes en ik kom nog wel is even bij je gluren hoe het met je is en de kleine.
doeidoei kus van syl

Mijn vriend en ik hebben ook lang gepraat over een naam voor de tweede.
een meisjesnaam hadden we zo… Namelijk Inge…
Een jongensnaam was lastiger, maar we zijn er nu sinds 2 dagen uit…
Als dit een ventje wordt, dan gaat hij Bren heten…

Phoe, net op tijd! Alle sterkte en succes met de laatste loodjes.

Groetekes, Sje

hey paula,

leuk je weer te zien op t forum

succes met de laatste loodjes he!
Nog even en jullie hebben een tweede wondertje

gr gytha