Naam schrijven


#1

Bo is al een tijdje geinteresseerd in schrijven, dan moeten papa en mama een woord schrijven die hij op noemt. meestal zijn eigen naam, dan papa, mama opa oma, hond van opa en oma etc. Hij probeert het dan na te doen, wat tot nu toe resulteerde in relatief veel gekras hahahahahaha, logisch ook, hij is nog super jong daarvoor.
Vanavond moesten we weer zijn naam schrijven, en waarempel, hij schrijft het na!!! echt ook goed he!!! Hij zegt dat precies de tekst die papa zegt wanneer hij laat zien hoe je bv een B moet schrijven: eerst een rechte lijn en dan…
Hahahahahahahaha. wie had dat gedacht, ons ventje die zijn naam al kan schrijven!! een poppetje tekenen lukt hem niet, maar dit dan wel weer, appart hahahahahaha

Oh en de waarom vragen zijn hier ook al een paar weken begonnen. Bijna bij alles is waarom??? Vandaag zei papa tegen oma dat hij geen melk wilde, waarom niet? vraagt Bo, maar hij vraagt dus ook bv waaarom een koekje lekker is…ja uuuhhhh, omdat er veel suiker en boter in zit, en soms zelfs chocolade, daarom zijn koekjes lekker… echt, weet niet wat me overkomt en soms ook niet wat ik moet antwoorden met zulke vragen!! hahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#2

Wat goed zeg. Knap ventje. Hij wordt groot!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers


#3

Waarom weet je daar geen antwoord op?

Hahahah heerlijk he…
En die fase kan best heeeeeeeel lang duren

Wat goed dat hij zijn naam al kan schrijven!!! Knappe Bo!


#4

Wat goed! hahah en die waarom fase ken ik wel! hihihih om helemaal gestoord van te worden!



#5

Wat ontzettend knap!!

Seth zei laatst dat hij zijn naam ging schrijven, haha, een paar strepen dus

Liefs, Anne


#6

Wat knap van hem!

Groetjes,
Sandra



#7

jeeetje Wil wat knap van hem! wat gigantisch goed zeg! een kindje in rico’s klas is iets ouder dan rico en zij schreef laatst ook al een paar letters van dr eigen naam, ik had echt zoiets van: jeeee! daar moet je motoriek voor hebben! Rico is wel in schrijven geeintereseerd trouwens, maar hij taalt er nog niet echt naar…


#8

hahaha woezel!! wat ontzettend knap…(gelukkig heeft ie een korte naam)
jammer dat ik mijn jongste zoon zo’n lange naam heb gegeven… hij kan hem nog steeds niet schrijven

hij komt tot een A en een X

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

hahahahahahaha, ja hij heeft zijn naam wel mee, is natuurlijk ook een makkelijke naam, twee letters onthoiuden, meer niet, tja is over nagedacht he bij de geboorte!!! hahahaahahhahaha

@inge, ja daar moeten ze wel de motoriek voor hebben, maar als het om tekenen gaat, dan krast hij alleen nog maar, en af en toe komt er een poppetje ui (wat dan een zeer krom poppetje is, maar goed, die is er dan wel)

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers