Na voeding op handjes sabbelen!

Hallo meiden,

Ik heb weer een nieuwe vraag,
als ik Djayden heb gevoed gaat hij op zijn handjes sabbelen of even '‘kauwen’'
Ik vraag me nu af of hij dan soms nog honger heeft maar als ik hem aanleg sabbelt ie ook gewoon alleen maar.
Ik heb nu enorme last van mijn tepels want tussen de voeding door ligt hij ook wel veel te sabbelen.
Ik ben eigenlijk van begin af aan wel onzeker geweest over de voeding,heb ik wel genoeg voedingsstoffen enz.
Ik drink heel veel en gebruik gezonde voeding en melkproducten.
De voeding ziet er ook niet waterig uit ofzo.
zal dit gewoon zuigbehoefte zijn??

Gr Diana

He diana!

Thije wil ook graag na de voeding even sabbelen. Het is al 1 groot drama al hij loslaat en ik hem zo vasthoud dat hij kan boeren! Maar als ik dan mijn pink geef, dan is het vaak weer goed. Sabbelt hij gewoon aan mijn pink, dan weet ik dat hij gewoon nog zuigbehoefte heeft, zuigt hij echt krachtig, dan krijgt hij nog even de borst. Misschien kan je hem tussendoor een speentje geven? Dan hebben jouw tepels ook minder te lijden! Hapt hij wel goed? Goed op letten hoor, anders zijn je tepels ook snel kapot! Je hebt echt wel genoeg voedingsstoffen, want daarvan kan je niet te weinig hebben. Ik kijk ook heel veel op deze site:

http://www.borstvoedingsforum.nl/index.php

Super handig, en je kan met allerlei vragen terecht! Succes!
Oohja, ik ben ook vaak nog onzeker over de voeding, zeker als thije een off-dagje heeft wil ik naar de winkel rennen voor flesvoeding!!! Maar ik hou nog even vol!!

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Lilypie Breastfeeding Ticker

ik heb de eerste weken ook bv gegeven.
en mijn tepeles waren echt kapot. deed zo’n pijn. en lieke kreeg teveel binnen waardoor ze zuigbehoefte hielt. (een luxe probleem hahah)
Dan sabbelde ze ook wat op haar handjes een speentje heeft ze nooi gewild.
Nu duimt ze. Ik ben na 5 weken bv gestopt ivm pijnlijke tepels, heb toen niet doorgezet. Knap van je dat je nog bv geeft!!! Ik heb daar altijd zo’n respect voor.
Zollang het lukt met de bv altijd doorgaan het is te slotte de beste voeding die er is!!!

Dus ik denk dat het op de handjes sabbelen zuigbehoefte zijn.
Als ze echt nog honger hebben melden ze zich wel hoor, en merk je het wel.

groetjes Gytha

Mika die sabbelt ook steeds op zijn handjes na het eten(ook volledige borstvoeding)
en soms zit hij echt te kauwen zonder iets in zijn mond te hebben.
Dit komt ook omdat ze rond de leeftijd van 10 a 11 weekjes hun handjes ondekken en dat willen ze proeven.
De proeffase komt eraan.

groetjes van Bianca mv Nicky en Mika Dani 16/08/2007

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Mijn zoontje sabbelt ook vaak op zijn handjes na het voeden. Ik probeer wel eens te kijken of hij nog de borst wil of niet… In het begin maakte ik me ook zorgen, krijgt hij wel genoeg etc. Maar heb hem vaak nog de borst aangeboden, maar hij liet het duidelijk merken dat hij niet wil

Je kind geeft heus wel aan als hij nog honger heeft

Groetjes van Christina & Vincent

waves