Na tijgeren wanneer kruipen

hallo dames, even uit nieuwsgierigheid en een beetje ongeduld wanneer gingen jullie kleintjes kruipen als ze al konden tijgeren?

de mijne kan nog niet zo heel snel tijgeren komt met moeite vooruit maar het wordt wel met de dag beter ben nou benieuwd of het kruipen snel hierna komt of dat het nog een paar maanden kan duren

wie o wie?

hij is trouwens 5 maanden en een week oud…en tijgeren kan hij al sinds 3 weken…vandaar mijn vraag…

Is niet bekend sommige doen het heel snel andere zoels ik kruipen nooit maar dat is niet erg. Morgan heeft eerst en beetje getijgerd en heeft toen een tijd acheruit gekropen en dat heeft een maand of 3 geduurd en toen ging ze heel snel van naar voor kruipen naar staan. Dus geen pijl op te trekken hoe een kindje zich ontwikkeld.

Groetjes,

Michèle

Heel wisselend. Onze meid heeft een hele poos getijgerd. Toen na weken oefenen heeft ze misschien een maand gekropen en toen liep ze al.
Afwachten dus

Hi hi hier wordt al vanaf 2,5 maand omgedraaid maar vooruit komen of tijgeren nog heeeeelemaal niet. Gaat denk ik maar gewoon meteen lopen
groetjes,
Wendy

Heel wisselend per kind en is ook afhankelijk van de vloer in je huis. Op laminaat zullen ze langer blijven tijgeren omdat dit gladder is dan vloerbedekking.

Ons zoontje heeft nooit getijgerd, die ging gelijk kruipen en zo’n 3 maanden later liep hij zelfstandig en kon hij zelfstandig (zonder enige hulp van mensen of voorwerpen) weer opstaan.

Het ene kind is het andere kind niet en dat is maar goed ook Ik hoop wel voor je dat het zelfstandig lopen nog even op zich laat wachten De onze liep aardig vroeg, maar kende de gevaren om hem heen nog lang niet. Had geen inzicht in situaties e.d. en begreep nog helemaal niet waar een stoeprandje voor bedoeld was enzo. Van mij had ie nog wel wat langer mogen blijven kruipen

Wij hebben plavuizen, dus je zou denken dat tijgeren dan makkelijker is dan kruipen. Toch heeft Tim maar een paar weken getijgerd en ging toen echt kruipen. Maar nogmaals dat is voor ieder kindje weer anders.

Groetjes,
Sandra

Bo kon met een maand of 10, 10,5 tijgeren en met 12,5 maand kruipen. Het verschilt heel erg per kind. Bo kan in middels af en toe stapjes helemaal los zetten, maar echt lopen, doet hij nog niet. DIt is al zeker een week of 4 a 5 zo. Hij is nu 17,5 maand.

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Hier een dametje 10/5 maand is nu bijna 2 maanden aan het tijgeren en denk zelf niet dat ze gaat kruipen ze probeerd het eens niet wij hebben een tegelvloer.
Wel is ze al volop vanaf vorige week aan het optrekken gegaan en stapjes in de box rond aan het gaan.
Dus wat iedereen al zegt elk kind is anders.
Ik ben wel elke keer trots als ze weer een stapje vooruit is als je ziet wat ze binnen een jaar al doen is gewoon een wonder

suc6 ermee
liefs cindy

duidelijk dus het kan een paar weken duren, hij kan kruipen overslaan of het kan een paar maanden duren…

bedakt voor de reacties!!!

Kan iemand mij vertellen wat tijgeren precies is??? Haha geen idee!
Gaan de beebs ook wel kruipen en tijgeren in de box?
Wij hebben katten en ik vind het wat een ontsmakelijk idee om haar op de grond te leggen (ik stofzuig wel elke dag) Krijg zelf altijd de kriebels van haren… bah!

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009

Selma wat knap dat jouw kindje al kan tijgeren, Neel kan niet eens draaien die probeert het wel maar blijft steeds steken op haar zij! Minke was ook niet zo snel… wel heeft die amper getijgerd maar ging meteen kruipen, eerst ook achteruit en opeens had ze het door. Toen was ze en maand of negen.

Wij hebben ook 2 katten maar als je elke dag de kamer stofzuigt dan valt het toch wel wat mee met de haren. Je dochter zal toch een keer de box uit moeten Wij leggen Muriel wel al 1 keer per dag op de grond. Wel gewoon op een boxkleed doen jullie dat ook of leggen jullie je baby gewoon zo op de grond of op een dun dekentje. Hier nog niets wat op tijgeren lijkt Muriel kan ook nog niet omrollen. Komt vanzelf wel.

de mijne kon al omrollen met 3 en half maand. dat wil niet zeggen dat het goed is. hij heeft de kiss-syndroom. ze zeggen dat de kinderen met kiss al heel snel ontwikkelen omdat ze erg last hebben van hun nek. ik geloof daar ook wel in. hij wilde al vroeg gaan staan dit mochten wij niet stimuleren. tijgeren doet hij gelukkig nog niet zo goed. kan wel vooruit maar er gaat een hoop tijd overheen tot hij een bepaalde afstand heeft bereikt. dus het is niet dat hij het hele huis af tijgerd hahahaha…

had liever dat hij met alles had gewacht tot hij wat sterker waas geworden. hierdoor is hij ook een erg gefrustreerd kindje. dat wil je ook niet geloof me maar

dus Linette wees blij datde jouwe het nog niet kan want nu moet ik constant erbij blijven…nu heb je nog je handen vrij…

wij leggen hem elke dag op een kleedje en daarop de boxkleed zodat het niet glijd. sindsdien kon hij ook omrollen. elke dag 5 minuutjes. zo heeft hij ook leren tijgeren. in de box kon hij niks.