Het lijkt wel of ik de laatste weken alleen maar vragen heb… maar ja met 2 kleintjes kom ik helaas ook niet zo heel veel aan reageren toe, zou wel anders willen!
G. is nu 6 weken oud en valt me op dat als ik ze na de ochtendfles (7 uur / half 8) weer terugleg in bed, dat ze dan steeds maar 1,5 uur slaapt en begint te huilen. Nu dus ook en ze moet zeker nog een uur wachten op de volgende fles. Ze valt niet zelfstandig weer in slaap. Maar lijkt me niet dat ze nu al honger heeft… ze laat er meestal 3 uur tussen zitten (en ik moet langerzamerhand wel naar om de 4 uur toe…).
Wat zouden jullie doen? Toch ze in bed laten liggen huilen? Eruithalen, maar dan tegen de tijd dat ze fles moet, is ze te moe om te drinken… s morgens niet terugleggen om 7 uur maar eerst laten spelen (niet handig want ik moet daarna de oudste eerst nog wassen en aankleden).
Dit huilen is ook onhandig!! Weet niet zo goed wat er aan de hand is en wat ik ermee moet. kan ook niet zien of ze op d’r handjes sabbelt want ze ligt in puckababy. warm/koud heeft ze t niet volgens mij… en t is meer t huiltje van ‘niet slapen’ , teleurgesteld, aandacht willen (denk ik) dan brullen van de honger.
Herkent iemand dit??