… binnenglippen bij de PSZ, mocht Lisa vandaag gaan proefdraaien… Ik heb haar net weggebracht (ze moest er om half 11 zijn) en ging gelijk hard rondrennen en spelen, terwijl de andere kindjes netjes aan tafel zaten (hoezo hyper?!). Ik zeg: “Mama gaat naar huis, ga jij lekker spelen?”, “JA!! JA!!!”… Ik nog een poging gedaan om te zwaaien bij het raam en de juf probeerde haar no te zeggen dat ze even moest zwaaien en jawel hoor, ik kreeg 2 hele seconden aandacht van d’r! Mama is er dus verdrietiger onder dan Lisa … Ben benieuwd straks hoe het gegaan is, ik mag haar om kwart voor 12 al weer ophalen… Nu maar ff klokkijken en Ikkebennen
Na maandenlang stiekem
Ha ha ha erg he als dat zo gaat. Denk je dat ze je aan missen echt niet… maar mijn ervaring is dat ze wel weer heel blij zijn als ze je zien.
Groetjes,
Michèle
Het ging eigenlijk heel goed, totdat ze ineens naar de deur rende en heel erg boos was dat ze niet “uit” mocht… En maar ‘mama’ roepen! (miste ze me toch wel ) Maar toen ik kwam en even door het raam spiekte, zat ze netjes in de kring naar het spannende verhaal te luisteren! (tja, wat wil je, Lisa de boekjes-lees-freak!) Ze heeft ook een mooie tekening gekleurd, dus die gaat in de map! Als ik vraag of ze het leuk vond zegt ze: Ja, kindjes! Ben benieuwd of ze volgende keer nog wil…
Fijn dat ze je toch nog gemist heeft Al met al klinkt het best goed, hopelijk gaat ze de volgende keer met plezier heen!
Groetjes,
M
Wat fijn dat het zo goed ging
Lijkt me eigenlijk best leuk als ze naar de psz mogen Maar ja dat duurt hier nog even dus misschien ben ik dan ook bijgedraaid
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie