Na lange tijd weer terug


#1

sommige van jullie kennen me al

ik ben veronique 23 jaar mama van leyla en elfje * shirina *
leyla is nu 4 jaar en behoord nu lekker bij de kleuters
en is erg eigenwijs geworden

gr de mama van leyla en elfje * shirina *

veronique daniels


#2

Hoi! Ik ben Ghislaine, 27 jaar wij wonen met z`n drietjes in Best (Noord-Brabant).
Joaquin is nèt 1 jaar geworden. Tot schrijfs xx

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#3

hi Meid welkom terug.

Hoest nu met je??

Hier alles goed. Morgan is een eigenwijze peuter van 2 dus gedeelde smart is halve smart

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom terug!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

welkom

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder


#6

ja na een jaar met wat rampen probeer ik weer gezellig mee te kletsten
in de tussen tijd ben ik zwanger geweest van de 2 en die is met 35 weken overleden maar het gaat voor de rest wel
bij leyla is nu eindelijk duidelijk wat er aan de hand is en waarom ze zoveel ziek was ook met haar gaat het redelijk op dit moment krijgt waarschijndelijk een medicijn erbij en dan moet het nog beterder gaan

ik woon zelf in boekel ( noord - branat )

gr de mama van leyla en elfje * shirina *

veronique daniels

Gewijzigd door - Leyla op 02 Nov 2010 17:17:55


#7

Hoi hoi,

na de kennismaking op Hyves zal ik me ook ff voorstellen aan je hihi! Ik ben Yvonne, 30 jaar en moeder van Nikki (bijna 8) en Lisa (1,5 jaar). Ik woon ook in Brabant, namelijk in Dinteloord (tegen Zeeland aan, tussen Roosendaal en Bergen op Zoom)… Aangenaam

Grtz Von


#8

@ veronique Ik heb het gelezen en gevolgd op Hyves. Heftig meid, respect en bewondering voor jou en je meisjes hoor. Wel leuk dat je terug bent. fijn dat het met leyla beter gaat en dat het alleen maar beter kan worden,

Groetjes,

Michèle


#9

Wat leuk dat je weer terug bent, welkom terug!

Fijn ook dat ze eindelijk weten wat er met Leyla aan de hand is. Pff wel heftig hoor je miskraam met 35 weken. Dat wist ik niet, maar kan me voorstellen dat dit erg zwaar is geweest. Weten ze ook waarom het zo laat nog fout gegaan is?

Ik ben zelf nu bijna 20 weken zwanger. Maar heb tussen Tim en deze zwangerschap 3 miskramen gehad. Maar was toen lang zover niet als jij.

Groetjes,
Sandra


#10

Hoi veronique,

Welkom terug
Ik ben ook een hele tijd niet geweest maar heb er de laatste tijd zo’n behoefte aan lekker met andere mama’s te kletsen over onze ukkies.

ik vind het heel erg voor je wat je mee hebt gemaakt, dit is niet niets en ik vind het knap van je dat je erover schrijven kunt. Ik wens je heel veel sterkte om het een plekje te geven in je leven.

Groetjes van Miranda


#11

@ sandra eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
ik heb voor leyla 2 miskramen gehad en tussen leyla en shirina 4 miskramen en als ik het zo nu bekijk vind ik het van shirina meer erger dan van de andere miskramen omdat ik al zo ver was waar ze aan overleden is weten we ook gromiscoon 15 hier had ze een extra stuk maar dan ook echt meer als wat ze al kennen te veel dit wat shirina had komt maar heel zelde voor ik ben zelf al getest en heb niks wat ik kan over brengen maar mijn vriend heeft de test nog niet gedaan gaan we binnen nu en volgend jaar mee verder

gr de mama van leyla en elfje * shirina*

veronique daniels


#12

Heey welkom, ik ken je niet van de vorige keer, maar jeetje gatver zeg wat rot allemaal
Ik vind het echt zo vreselijk voor je… Met 35 weken, dan kijk je al helemaal uit naar de geboorte en ben je al bezig met kaartjes enzo en heb je misschien al spulletjes in huis… Wat ontzettend verdrietig!! Ik kan me er niks bij voorstellen… Ik wens je echt zo ontzettend veel sterkte om het een plekje te geven… Deze dingen zouden gewoon niet moeten kunnen gebeuren…
Veel sterkte ermee en geniet lekker extra veel van je kleutertje
Want dat is een prachtig meisje

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Nov 2010 17:39:12


#13

Wat heftig zeg dat je al zoveel miskramen mee hebt gemaakt. Kan me heel goed voorstellen dat de laatste het ergst was. Een miskraam meemaken is altijd een heftige en vooral nare periode, maar helemaal als je al zover in je zwangerschap bent. Nog maar een paar weekjes en dan had je al moeten bevallen. Het is niet niks om dan alsnog een miskraam te krijgen. Logisch dus dat je die als erger beschouwd dan de overige miskramen. Ondanks dat die natuurlijk ook heel heftig waren.

Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie binnen niet al te lange tijd weer zwanger raken. En dat het dan wel goed gaat.

Groetjes,
Sandra


#14

welkom terug meid, en wat heftig wat je allemaal het mee gemaakt!! Ik denk dat als het zo la in de zwangershap gebeurt (zoals bij jou) je dan ook niet meer spreekt van een miskraam, maar van een vroeg geboorte. Je hebt dan alles al geregeld, en dan overkom dit je. Pffff…erg heftig!!

liefs woezel