Na een drukke week,

ben ik er weer. Wist dat ik even niet langs kon komen, omdat Joshua vorige week zondag jarig was en de dag erna had ik het feestje al gepland. Dus had de dag er na veel op te ruimen. En nog andere dingen te doen. Maar nu vond ik toch weer wat tijd om even te komen.

Ben ook nog wat meer bij Talitha’s turnen geweest. Normaal blijf ik alleen op zaterdagochtend kijken. Maar de trainster had gevraagd of ik wat eerder terug wilde komen om wat filmpjes van een meisje te nemen. Volgende week zaterdag hebben 3 meisjes een wedstrijd, hun allereerste ooit, dus ze wilde van een meisje de oefeningen opnemen die het netjes kan, om aan de meiden mee naar huis te geven, zodat ze kunnen kijken. Dat duurde allemaal even, want we kwamen er maar niet uit hoe die werkte. Maar het is uiteindelijk gelukt.

Zaterdag was Alan jarig, kreeg alleen mijn ouders op visite, kwamen BBQ-en. Hij heeft niet echt vrienden, en mijn broer en schoonzus hadden weer eens wat anders. Dus dat was zaterdag vol. En zondag maar gebruikt om wat dingen bij elkaar te zoeken om te verkopen op de vrijmarkt.

En gisteren dus een uurtje of 5 gezeten. Niet veel verkocht, maar wel weer een goede fiets voor Talitha. 3 jaar geleden ook 1 voor 30 Euro en nu weer 1 voor 35 Euro, een Gazelle nog wel. Ook nog wat videos en leesboeken gekocht en houten speelgoed. Allemaal van hun zakgel en geld van wat we verkocht hebben.

Maar wat een heerlijk weer hebben we toch, zeg. Heerlijk. JOnathan gaat zo naar de PSZ, dus ik ga even de boel opruimen en misschien wel even buitenzitten of zo, als het tenminste vroeg warm wordt.

Nou werkse voor de werkende moeders en ook een goede dag voor de mede thuisblijfmoeders.

Heyyyyy gefeliciteerd nog met jullie jarigen. Gezellie dat je weer even komt buurten.

Dank je As. Ik vind het toch wel leuk om hier zo nu en dan even te buurten, alleen vergeet ik het zo vaak, maar dit keer niet. Was hier ruim een week geleden, maar wist dat ik de afgelopen week, haast of geen tijd had. Maar ga echt weer proberen wat vaker te komen.