hoi meiden bedankt voor jullie reacties
misschien komt het ook wel omdat wij letterlijk 24 uur 7 dagen per week bij elkaar zijn manlief werkt thuis… en ja logisch dat je niet de hele dag aan een stuk door kan kletsen al deden we dat vroeger wel
maar het viel me vandaag ineens op we stonden te klussen in de keuken al zeker een uur of twee bezig en geen woord gezegd tegen elkaar we pakken de dingen zonder woorden van elkaar over enzo en toen zei ik dat en toen bleek dat we er allebei aan zaten te denken en toch hebben we niet zo veel te zeggen maar we weten dat het goed zit tussen ons
maar het gesprekstof is nu gewoon even op en dat viel me op en terug denkend gebeurt het steeds vaker dat we s vonds ook niet veel zeggen hij computert boven ik beneden of ik kijk tv en hij zit beneden achter de pc.
en ik herinner me van de laatste jaren thuis dat er ook niks meer gezegd werd tegen elkaar en vervolgens een scheiding dus dat zat me even dwars.tja weet natuurlijk niet of er als wij op bed lagen dat er dan wel werd gesproken maar als wij in de buurt waren niet
helaas zit de kleine hier in een fase waar ik nog niet eens naar de wc kan of hij gilt zijn longen uit zijn lijf dus er lekker tussen uit gaan met zijn tweetjes zit er voorlopig niet in
ik betrap me er af en toe op dat ik me verheug op de tijd dat de kleine naar school gaat, voel me dan wel gelijk schuldig, weer lekker wat tijd voor ons zelf en dan te bedenken dat ik nog niet zo heel lang geleden een vierde wilde hahaha
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag