Zo wat een wereld van verschil!
Mijn zoontje nu 10 en een halve maand is in 2 weken tijd zo veranderd.
2 weken geleden was ik er zo klaar mee.
Tot aan de kerst hebben we flinke periodes aangemodderd met hem en ging het op zich wel z’n gangetje. Hij was wel vrolijk vermaakte zich wel, maar erg kort en zo was het toch vaak dat je bezig moest zijn met hem.
Van de wipper op de grond en van de grond in z’n stoeltje dan maar weer op de arm en na een fruithap, brood of iets anders lekker naar bed.
Daar sliep hij dan 45 minuten en begon het opnieuw.
Wilde niet op z’n buik spelen en had zoveel moeite met poepen.
Ook vond ik dat z’n ontwikkeling achter bleef.
Vanaf de kerst ging het overdag wel maar werden de nachten steeds slechter em slechter. Van alles geprobeerd ook in bed nemen, maar dat werkte ook niet. Laten schreeuwen, werkte ook niet, eruit op de arm werkte even een tijdje en toen kwam de omslag.
Op internet toch maar eens gaan kijken bij koemelkallergie. En meneertje heeft toch wel veel symptomen. In overleg met het consternatie bureau(want die onder het toch maar vreemd, en als ik dit wilde doen, mocht het wel maar ze twijfelden of het effect zou hebben)
Dus meneertje krijgt sinds 2 weken geen melk meer maar Rice dreams en geen melkproducten. En na 2 dagen merkte ik al verschil. Bij het Kdv merkten ze ook verschil. Namelijk een veel tevredener kereltje.
En nu na 2 weken slaapt hij sinds 10 maanden dus door…
Hij speelt op z’n buik, slaapt nu zelf op z’n buik en z’n ontlasting is normaal.
Eindelijk zit hij nu zelfstandig, af en toe maakt hij nog een duikeling.
Op het Kdv vinden ze hem zo veranderd en dat in 2 weken…
Dus mama is zo blij, maar verdrietig tegelijk dat ik mijn lieve kereltje dit 10 maanden heb aangedaan…
Barbara