N. gisteren zelf gevlogen heeft!

Waaaaaaah spannend!!!

Een tijdje geleden kreeg mijn broertje een uitnodiging van Stichting Hoogvlieger, een stichting die dagen organiseerd voor kinderen met een verstandelijke handicap of chronische ziekte.
Hij is toen naar een grote hoogvliegerdag geweest, waar hij zelf een vliegtuig mocht besturen, en verder nog allerlei activiteiten.

Hij was hardstikke enthausiast.

Tja… nu heeft mijn zoontje natuurlijk autisme en adhd… dus ik dacht, we kunnen het natuurlijk proberen
Dus ik heb hem aangemeld, en kreeg nog diezelfde dag een mailtje terug dat hij toegelaten is en dat er een piloot voor hem gezocht wordt, voor een individuele vlucht ipv grote dag.
Kregen we vandaag een mailtje van de pilote, dat het morgen mooi weer wordt, en als we kunnen dat hij dan mag komen vliegen!!!
Eigenlijk heeft hij zwemles… maar die laten we dan maar een keertje schieten

Hij weet het zelf nog niet wel dat het ‘een keer’ mag, maar nog niet van morgen. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Ben best een beetje zenuwachtig

Gewijzigd door - Suzsje op 26 Jul 2011 20:55:45

Gewijzigd door - Suzsje op 30 Jul 2011 10:29:13

Oh wauw!! Wat gaaf Suzsje! Veel plezier morgen!

Groetjes Natasja

Oh wat gaaf he enne wat een verassing zal dat zijn voor N.

Groetjes,

Michèle

Hij houdt niet zo van verassingen hahaha
Maar hij weet gelukkig al dat het een keer zou gaan gebeuren, dus is min of meer voorbereid.
Heb het hem vanavond expres nog maar niet verteld, anders slaapt ie niet van de zenuwen… Dus morgenochtend gaan we het hem vertellen.
Zal even omschakelen zijn, hij rekent nu helemaal op zwemles… is normaal op dinsdag en donderdag, maar donderdag is zn zwemjuf er een keertje niet dus is de les een keer verschoven naar woensdag. Heeft ie dat net geaccepteerd, komt er toch weer wat anders tussen.
Hmmmm… we zullen zien hoe hij reageert. Denk dat ie van de zwemles wel baalt, vorige week donderdag is ie ook al niet geweest omdat ie ziek was…

Maar ik weet zeker dat hij het moment zelf echt geweldig zal gaan vinden

Wauw, wat zal dat een geweldige dag voor hem worden!

Snap dat je zenuwachtig bent nu…laat staan morgen…

Veel plezier!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Ik las het net op hyves. Top zeg! Ik ben heel benieuwd hoe hij zal reageren. Veel plezier voor hem enne…sterkte voor jou

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat leuk!

Ik had op je hyves al gereageerd, maar ook hier nog even veel plezier gewenst.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

echt kei leuk! ik ben benieuwd hoe het is geweest!

Helaas ivm onweer ging het niet door… is nu verplaatst naar vrijdag.

Balen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jaaa gisteren was het dan eindelijk zo ver!!!
3 dagen gestresst vooraf… en achteraf gisteravond moest de spanning er ook nog even uit. Maar het was het absoluut waard!

Hij vond t echt geweldig

De pilote deed echt heel veel met hem samen, vanaf het uit de hangaar trekken van het vliegtuigje, alle checks die voor de vlucht gedaan moesten worden, en in de lucht mocht hij dus ook zelf sturen!
We vlogen vanaf vliegveld Seppe (brabant), maar ze vond t leuk om even over ons huis te vliegen, dus kregen we een extra lange vlucht (normaal vliegen ze 20 minuten, nu was het naar ons huis 20 minuten, en dus ook nog terug!)
Wij (papa en mama) mochten achterin, en N. voorin als Co-piloot.
Helaas kon papa er niet zo goed tegen, en had ie de kots-zakjes echt wel nodig . Na een half uurtje vliegen werd het voor N. ook wel wat veel en begon ie een beetje pips te zien en werd heeeel stil. Maar heeft zich sterk gehouden en niet overgegeven.
Eenmaal weer op de grond moest ie even bijkomen, maar dat ging heel snel, want even later was ie er weer helemaal vol van

Daarna E. opgehaald, die was met mijn ouders mee naar de camping in Bergen op Zoom waar mijn broer+gezin op vakantie zijn. Toen werd gevraagd of we mee gingen barbecuen. Nouuuu daar zeggen we geen nee tegen Gelukkig zaten we onder de partytent, want het regende nog wel even, hihi. Maar al met al dus een super leuke dag gehad!!!

oh toppie zeg!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Foto’s!

Eerst kreeg hij een Tshirt en een pet

Bij het vliegtuig

Daar zit ie dan… Co-pilootje!

Na een half uurtje werd hij toch een beetje pips…

En tenslotte afgesloten met appeltaart en fristi!

Ziet er goed uit joh en fijn dat hij zo genoten heeft. Enne pappa heeft dat wel vaker dat ie luchtziek is???

Groetjes,

Michèle

Klinkt inderdaad als een topdag. Leuke foto’s! Hihi, ook al zag hij pips, die appeltaart met slagroom daarna ging er lekker in?

Groetjes,
M

@Michèle, in een groot vliegtuig niet… maar dit is toch wel even anders, hihi. En zolang we rechtdoor vlogen had ie ook nergens last van, maar toen we bochten gingen maken (ze wilde even rondcirkelen boven ons huis…) ging het mis. Helaas dus ook geen luchtfoto’s van ons huis kunnen maken want papa had het fototoestel om zn nek…
Hij kan heel slecht tegen draaiende bewegingen, zelfs in een draaimolen wordt ie al misselijk.

@Mriek, hihi ja hoor. Die heeft ie met smaak opgegeten