Muzikaal aangelegd

quote:
Ja dat klopt ook wel, hij kan namelijk alle gebaren al van klap eens in je handjes, dan doet hij in de handen klappen , daarna de handen op zijn boze bolletje, in de lucht en daarna op zijn buik (beetje aan de zijkant dan) en de gehele tijd swingt hij mee. Het is denk ik wel de combi idd. Of doen jullie kindjes dat ook, alles mee?

liefs woezel

Ja, Tim doet ook alle gebaren mee met klap is in je handjes! Haha alleen klapt hij soms maar heel kort en heeft zijn handjes dan al op zijn hoofd, terwijl wij nog aan het klappen zijn. Hihi hij ligt dus soms wat voor tijdens het liedje

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Morgan zit het hele liedje met haar handjes op der hoofd en als we klaar zijn krijgt iedereen aaplaus. Wat ze wel doet is als ze naar bed gaat meezingen met slaap kindje slaap. Sterker nog zij begint meestal en dan pakken wij op. En natuurlijk als er uitgezongen is applaus.

Groetjes,

Michèle

hahaha heerlijk hoor al die dansende moppen.
hier ook zo’n klein dansmarieke, als het aan haar ligt staat de hele dag de cd’s op. ook klap is in je handjes wordt (bijna) altijde helemaal meegedaan of in ieder geval het grootste gedeelte. iig handjes klappen, handjes op d’r hoofdje en handjes in de lucht. handjes in d’r zij doet ze niet altijd maar ze gaat dan wel altijd rondjes draaien al swingend.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Eva klapt wel in haar hondjes en doet haar handjes op haar bolletje, maar daar blijft het bij. Alleen bij ‘zo varen de scheepjes voorbij’ gaat ze heen en weer wiegen! Ik zie Tom al helemaal voor me, als een soort volksdansertje, zo met zijn handjes in zijn zij!

Groetjes Rainbow, trotse mama