Heeft iemand van jullie ervaringen met muziek op schoot?
Welke liedjes worden er zoal gezongen? Vond je baby het leuk?
kreeg je ook de teksten+liedjes en cd mee?
Muziek op schoot 8-12maanden ervaringen?
Ja, geweldig die cursus!!!
Ik heb hem met mijn oudste dochtertje gedaan en ook de vervolgcursus Muziek met dreumesen. Echt van genoten!
Hou er wel rekening mee dat die kleine moppen de ene keer wel zin hebben en de andere keer niet, dus wees niet teleurgesteld als een les eens een keertje helemaal niks wordt.
Maar het is echt een aanrader!
Bij ons werden doe-liedjes gezongen (ik gebruik er nog weleens eentje!) en verder werd muziek van klassiek tot salsa gebruikt. Allerlei speeltjes als blokjes, balletjes, belletjes etc. kwamen eraan te pas.
Verder werd er rekening gehouden met de tijd van het jaar. Herfst-liedjes, een les in thema van Sinterklaas, etc.
In april zou ik met onze jongste aan de muziek met dreumesen-cursus beginnen maar die ging helaas vanwege gebrek aan belangstelling niet door. Ik heb mijn hoop dus nu gevestigd op de start van de cursus van volgende week vrijdag.
Ik verheug me er in elk geval weer erg op!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 04 Sep 2006 21:34:31
Hoi daar,
Ik heb met mijn oudste dochter Madelief de cursus gedaan en het was voor ons beide erg leuk.
Ik ga straks met mijn jonsgte dochter(Lente) ook beginnen. Ik start in november, het is pas vanaf 5 maanden. De vorige cursus gebruikte ze allerlei instrumentjes voor de babys en ook bijv. lichtslangen rond de feestdagen.
Het is ook leuk om andere moeders en hun kinderen te ontmoeten.
Groeten Arrianne
arrianne
Ik heb inmiddels vanochtend mijn 3e les gehad met mijn jongste dochtertje van 20 maanden. Erg leuk hoor!
Heb jij je beslissing ook al genomen Mimelien? En Hilde jij?
Groetekes, Sje