Muurversiering baby-/kinderkamer

Weet iemand waar je leuke versiering voor aan de muur van een baby-/kinderkamer kunt kopen (of misschien online)?

De muren in Jonathan’s kamertje zijn nog zo kaal en heb tot nu toe niet iets leuks gevonden, heb zo’n zin om het een beetje gezellig te maken!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

bij bouwmarkten hebben ze veel van die muur dingen van disney enzo,dacht dat karwei een grote arsortiment hadden

en de erkende behang zaken zullen dit ook wel hebben

oh ja, je bedoeld zo’n behangrand? Heb daar eerlijk gezegd nog helemaal niet aan gedacht, maar dat is ook wel leuk om het gezellig te maken!

Maar ik bedoelde eigenlijk schilderijtjes of iets dergelijks, vind het best lastig om iets leuks te vinden!

oh wacht, volgens mij bedoelde je dat ook, voor aan de muur, bij Karwei? Dan ga ik daar ook eens kijken!

haha ja je kan ze op de muren plakken en weer eraf halen…

en ja schilderijtjes,wat je ook kan doen is leuke anzichtkaarten kopen en leuk lijstje en zelf ophangen,meestal een stuk voordeliger

Ja wilde het net typen ikea is ook niet zo duur en vaak erg leuk!

Groetjes Nathalie & Co

of doe zelf creatief zoals wij twee jaar geleden hebben gedaan

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=763

groetjes Kim, mama van

en

quote:
of doe zelf creatief zoals wij twee jaar geleden hebben gedaan

Wauw!! Dat is wel erg speciaal, hoe doe je dat? Met een sjabloon ofzo, of helemaal zelf bedacht? Creatief zeg!

Lijkt me wel erg leuk om een keer te doen, ik hou wel van schilderen!

Nu helaas weinig tijd…en we moeten nog zoveel klussen in huis! Misschien tot die tijd eens de Ikea en bouwmarkten aflopen…

Hoi,

Mijn schoonzus is heel creatief geweest en heeft stukje kinderbhang die bij dees en geene over waren schilderrijtjes gemaakt. Gewoon vierhoutenlatjes in verstek gezaagd leuke kleur gegeven en het stukje behang er achterop geniet.

Mooi ingekleurde kleurplaten in een mooie fotolijst. weet niet hoe oud je kindje is maar een paar doeken kopen meestal eens in de zoveel tijd bij het kruidvat of action in de aanbieding en laat ze zelf maar wat verfen.

misschien ook wat voor jou.

Groetjes

lon106

Ik denk dat inmiddels na 3 jaar de muur van de babykamer wel versierd is…

Groetekes, Sje

en ondertussen misschien al weer veranderd is

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn