Mutsy Urban Rider


#1

Hallo,

Wie heeft er een Mutsy Urban Rider en kan mij vertellen hoe ik de wandelwagenopzet er af kan halen. We zijn een hele tijd aan het mieren geweest, maar we krijgen deze er niet af. Ik wilde even kijken welke adapters er voor de Maxi-cosi op moeten en de reiswieg moet er straks op. Hieronder wat foto’s van de bevestiging.

Alvast bedankt voor de hulp

Groetjes Natasja


#2

Ik heb hem zelf niet maar heb wel een handleiding gevonden voor je. Denk dat het daar wel in staat. http://www.stera.no/pdf/bruksanvisning_urbanrider.pdf


#3

Ik heb hem!!!

Liefs, Melanie


#4

Oh hoe ga ik dit uitleggen… het is eigenlijk zo eenvoudig…
Je klikt zoals je al eerder gedaan had die dingen aan de zijkant uit… zodat ze open staan… en dan heb je wat je op je 4e foto kunt zien zo`n klip die trek je uit of druk je in, en dan kun je de stoel eruit halen. en je maxi-cosi er in klikken

Liefs, Melanie


#5

sorry kan het zo niet bepaald duidelijk uitleggen moet er bij zijn… ohh irritant dat ik het zo niet kan uitleggen… wil je heel graag helpen

Liefs, Melanie


#6

Het is gelukt, Melanie. Bedankt!

Groetjes Natasja


#7

Okee dat is fijn!! :smiley:

Liefs, Melanie


#8

toppertjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

Ik ben alleen bang dat de adapters voor de maxi-cosi niet op dit onderstel gaan passen. Dit is een tweede handse kinderwagen en sind juni 2003 is de urban rider blijkbaar vernieuwd…

Groetjes Natasja


#10

Bij mij zat het er allemaal albij… dus kan de maxi-cosi wel op het onderstel…
ik klik die adapters op een leeg onderstel, en daarna de maxi-cosi erop…

Liefs, Melanie


#11

Hoe oud is jou wandelwagen, Melanie? Wil je anders eens een foto van de adapters in het forum zetten of mij mailen. Dan kan ik zien of het de goede zijn.

Groetjes Natasja


#12

I heb eerlijk gezegt geen idee hoe oud hij is, omdatmn moeder hem tweedehands gekocht heeft… Ik was toen zwanger van Noah.

Ik zal vanavond even wat fotos maken... Hij staat op zolder, En Noah slaapt nog. Word zon lawaai om de trap naar beneden te halen (Fliso-trap)

Maar het lijkt erop, dat we dezelfde hebben.
Heb ook een een zwenkend achterkant?

Liefs, Melanie


#13

Ja, die van ons heeft ook zwenkende achterwielen.

Groetjes Natasja


#14

Oke, ja die van mij ook, en zo aan de fotos te zien ook dezelfde kleuren.
alles is een beetje grijs/zwart… alleen de maxicosi is grijs met een geel randje.

ik zal vanavond even fotos maken… Heb ik jou op hyves??

Liefs, Melanie


#15

Nee, volgens mij niet. Ik heb een nieuwe maxi-cosi, ook van het merk maxi-cosi. Dus ik weet niet of het gaat passen, maar we zien wel.

Groetjes Natasja


#16

Hoii Kringeldingetje : Ik ben er niet aan toe gekomen om nog een foto te maken, Er is te weinig licht op zolder, en om het onderstel naar beneden te halen, lukt mij niet.
Ik zal (als er vanacht hier niets gebeurt, qua bevalling) morgen even een foto maken.

Liefs, Melanie


#17

Doe maar rustig aan, ik heb nog even. Haal vooral geen rare capriolen uit op zolder

Groetjes Natasja


#18

Hoi Natasja,

We zijn inmiddels weer een paar jaar verder. Maar nu zit ik precies met het zelfde probleem. Ook ik heb deze kinderwagen gekregen en ik dacht ooh daar bestel ik zo even een adapter voor zodat de maxi cosi er op kan. Maar helaas meteen de verkeerde. Ik kan verder niks hierover vinden op internet en ik hoop dat jij mij hier mee verder kan helpen. Heb jij hier een foto van of heb jij deze nog liggen waar je niks meer mee doet? Ik hoop dat je mij verder kan helpen hiermee. Ook zal ik nog wel even op marktplaats kijken.

Alvast bedankt.

groetjes Jessica

quote:
Hallo,

Wie heeft er een Mutsy Urban Rider en kan mij vertellen hoe ik de wandelwagenopzet er af kan halen. We zijn een hele tijd aan het mieren geweest, maar we krijgen deze er niet af. Ik wilde even kijken welke adapters er voor de Maxi-cosi op moeten en de reiswieg moet er straks op. Hieronder wat foto’s van de bevestiging.

Alvast bedankt voor de hulp

Groetjes Natasja