Muts steeds afdoen

Hmm, een dilemma hier: Minke doet steeds buiten haar muts af, als ik hem al op krijg. ( ze gilt al als ik hem pak ) Het is al behoorlijk fris en ze heeft dun haar dus ik wil gewoon dat ze de muts ophoudt… Maar het is steeds weer afdoen en op de straat gooien. ZUCHT ik ben bang dat ze ziek wordt maar kan die muts moeilijk vastlijmen! ( hoewel… )
Wie heeft een tip vooor mij, want als het straks echt vriest kan ze toch niet zonder!

Weet het niet hoor … want hier heb ik dat probleem niet omdat hij nog geen muts heeft op gehad… en een dikke bos met haar heeft…

Maar misschien idee om haar er binnen in huis mee te laten spelen. Al spelenderwijs soms paar keer op zetten… kijken wat ze ervan vind. Of bij de pop op doen…

Tja is maar idee!?

Seth heeft een muts met touwtjes eraan die ik onder zijn kin vastknoop, zo kan hij hem (moeilijk) niet zelf af doen.
Misschien een idee om dat aan het mutsje te maken?
Liefs, Anne

rico heefto ok een muts met touwtjes,
en ook wandjes met touwtjes die je door de mouwen kunt doen, en ik maak die dan vast aan dat lusje waar je de jas mee kan ophangen weet je wel.
die wandjes trekt ie ook altijd uit, hij kan zn muts alleen niet aftrekken nu

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Joey heeft ook een muts met touwtjes onder de kin. Die krijgt hij echt niet af, zeker als hij zijn wantjes er bij aan heeft niet!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Inderdaad een goed idee! Ik ga er zelf wat aan naaien zodat ik hem kan vastbinden. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb…!

Hier ook touwtjes maar ik krijg de kans niet eens om ze dicht te doen. Van de week probeerde ik het ook beet ze me gewoon in me vinger en trok hem af. Ze haat het als ze iets op de hoofd heeft. Ze was nog geen 24 uur oud toen ze de verpleging al tot wanhoop had omdat ze elke keer der mutsje afdeed.

Groetjes,

Michèle

Daar zie ik Minke ook voor aan Michele… pff… maar goed het is het proberen waard

ja das waar, niet geschoten…

Groetjes,

Michèle

Merel krijgt ook haar muts met touwtjes vastgeknoopt en al af. Je hebt ook van die mutsen die je helemaal over het hoofd moet trekken. Soort van bivakmutsen zeg maar. Die krijgen ze zeker niet af…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

hahaha hier ook een klein ventje die hem aftrekt met touw en al! En schreeuwen en rood aanlopen als het niet echt lukt hoe hij het wil…
Ook ik heb een bivakmustje gekocht en die ga ik uitproberen als het wat kouder is.

Ik moet nog een muts kopen, dus uit voorzorg koop ik er wel eentje met touwtjes eraan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

lieke deed dat ook altijd.
was een periode. ik steeds die muts weer op doen pff.
en ineens was het over en liet ze hem keurig zitten en wilde ze hem zelfs in de zomer op! hahah

Groetjes Gytha

Ook hier moet de muts nog gekocht worden, dus ook maar met toutjes of bivak Dylano hield van de zomer zijn petjes enzo ook niet op zijn hoofd. en aan zijn cappuchon loopt hij ook steeds te trekken en te doen zodat hij hem toch in ieder geval niet meer op zijn hoofd voelt.

Enne dat bijten dat zie ik hem ook nog wel doen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik ga toch oko maar vooe ene bivak kijken. Hmm ziet ze er helmaal lekker uit met der bivak en een leren jas. Moet dan wel een blije kleur hebben anders denken ze dat ik een miniterorist heb of zo

Want ik dnek wel dat ze blijft proberen te bijten enne terugbijten is geen optie denk ik.

Groetjes,

Michèle

Dan willen we wel foto hoor Michèle

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Wij hebben er meerdere, hij houdt ze gelukkig wel op.
Ook wij hebben er een bivakmuts bij…IDEAAL!
Over de oortsjes beschermt en het nekje lekker warm EN ze krijgen hem niet af!

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

Natúúrlijk haat Eva ook mutsen en petjes! Gisteren was het best koud, maar no way dat ze haar capuchon op liet. Hup, af dat ding! Vorig jaar had ik een muts met touwtjes, maar die zakte steeds over haar ogen en ik weet zeker dat ze die ook af wil doen. En het staat zo leuk juist! Een bivakmuts vind ik toch wel meer voor jongens eigenlijk, maar ja, het is wel heerlijk warm. Ik weet het met Eva nog niet, het zal wel 1000x muts op- en afdoen worden vrees ik. Ze zijn ook allemaal hetzelfde he, die kindjes en Minke lijkt ook érg op Eva qua diva-gedrag! Eva bijt nog niet in mijn hand, laatst beet ze wel in haar eigen handje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik heb idd ook bivak mutsjes hier het zelfde probleem met af trekken haha wat een boefjes toch he.
Heb ze via marktplaats gekocht zou zo niet weten welke winkel je die bivak.
Heb ze in drie verschillende kleuren dus kan ook nog varieren. mutsen kunt vinden heb ze nog nergens zien liggen??

[/url]

[/url]

@ Rainbow. Ik heb liever dat morgan in haar hand bijt dan in de mijne hoor

@ michelle, moet ik eerst een bivak zien te vinden

Groetjes,

Michèle