Musical-uitje

He hee!!

Omdat Lindsay zaterdagavond met mensen een musical heeft opgevoerd voor ruim 800 man gaan ze zaterdag 18 maart een dagje naar de Efteling!! Ontzettend leuk natuurlijk, maar ze is wel 7 jaar, en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vindt! Ze heeft er echt heel veel zin in maar ik weet het nog niet zeker hoor!!
Wat nu??

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Wat vind je niet zo leuk dan precies ? Dat ze weg is, dat ze weg is zonder jou ( dat neem ik dan aan ) of dat ze niet alleen meekan met die groep ? Ik roep maar iets hoor.

nou kijk, ik vertrouw die mensen wel, ik ken ze allemaal, maar dat ze daar zonder mij heen is en ik niet op dr kan letten!
Maar er zijn denk ik genoeg mensen die zich met dr bemoeien!!
ze is de jongste van de groep, dus ze zal vast wel extra in de gaten worden gehouden!

Groetjes Mariska

OOOOOOOO lieverd, als ze de jongste is dan komt het zeker wel goed joh en dan nog met een hele groep. Lijkt me toch dat het allemaal grotere mensen zijn en niet allemaal van 14 of 16 of zo toch ?Je plakt een pleister met dr naam en tel nr ( liefst mob nr ook van iemand van de groep ) op dr jasje.

Nee, gelukkig gaan er ook oudere mensen mee!
Ik denk dat ze wel mee mag van me hoor! Maar dan bel ik r tussen door wel even
Zelf vindt ze het ook wel een beetje eng!

Groetjes Mariska

Wat een mooie foto, is die van de musical? En welke musical was dat?
En inderdaad een goede tip: zorg dat ze ergens duidelijk haar naam en telefoonnummer bij zich heeft, voor het geval dat… maar waarschijnlijk gaan het allemaal gewoon goed hoor!

He Sonja en Astrid!
Ik doe haar gewoon zoon kettinkje om met haar naam en adres telefoonnummer en het mobnummer van iemand die ook meegaat!

De musical was één voor allen en allen voor één! Het is een soort mix van de 3 musketiers maar dan wel zelfgemaakt door mensen van de korfbal!!

Ja, is een foto van de musical, Lindsay zit pal in het midden!

Groetjes Mariska

he wat leuk zeg .die musical .ik het prachtig .en wat leuk in ruil voor naar de efteling allemaal leuke dingen

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jaa, het is ook ontzettend leuk!!
Ze heeft zo’n leuke tijd gehad met deze groep!!
En er zijn zoveeel foto’s/films…
Ze waren een half jaar onderweg voor de musical!!
Soms wel 4 x per week oefenen!!
Misschien gaan ze de musical nog een keer opvoeren!!

Groetjes Mariska

leuke foto,maar zal heus wel goed komen hoor op de efeteling

Bianca,Dylan & Kaitlyn