Muppet der eerste

Catfight gehad heeft. Gister op het kdv zijn zij en een ander meisje even aan het vechten gegaan in zover je op deze leeftijd over vechten kan praten. Er is gekrabt, geslagen, aan haren getrokken en geknepen. Het gebeurde buiten dus de leiding zag het iets te laat maar ze zijn flink tekeer gegaan met zijn twee want zowel zij als morgan hebben krabbels in hun gezicht en op hum arm. Het is niet netjes maar ik moet er wel een beetje om lachen, ik zie het al voor me twee keffende peuters met alles erop en eraan. Maar Morgan laat zich dus niet koeieneren.

Groetjes,

Michèle

Super dat ze van zich af bijt. Maar ieh … die oorlogswonden zijn iets minder

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ja gister viel het niet zo op maar vanmorgen was het droog zeg maar en toen zag ik dus echt die haal over der wang en op der arm dus pappa evevn gebeld en gevraagd wat er gister gebeurd was

Groetjes,

Michèle

Flink tekeer gegaan dus. Poe hé, zoals Tommie zou zeggen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ha ha ha inderdaad

Groetjes,

Michèle

Ik dacht dat er altijd een leiding bij de kinderen hoort te wezen? Hier is het of alle kindeen buiten met leiding of alle kinderen binnen met leiding wat ik tot nu toe gezien hebt, niet dat de helft binnen is en de helft buiten en dus de helft zonder stelt.

maar ze kan dus wel goed van zich afbijten haha iets te veel eigenlijk… hoe ging dat verhaal toch ook weer…

1. If I like it, it’s mine.

2. If it’s in my hand, it’s mine.

3. If I can take it from you, it’s mine.

4. If I had it a little while ago, it’s mine.

5. If it’s mine, it must never appear to be yours in any way.

6. If I’m doing or building something, all the pieces are mine.

7. If it looks like it’s mine, it’s mine.

8. If I saw it first, it’s mine.

9. If I can see it, it’s mine.

10. If I think it’s mine, it’s mine.

11. If I want it, it’s mine.

12. If I need it, it’s mine.

13. If I say it’s mine, it’s mine.

14. If you don’t stop me from playing with it, it’s mine.

15. If you tell me I can play with it, it’s mine.

16. If it will upset me too much when you take it away from me, it’s mine.

17. If I (think I) can play with it better than you can, it’s mine.

18. If I play with it long enough, it’s mine.

19. If you are playing with something and you put it down, it’s mine.

20. If it’s broken, it’s yours (no wait, all the pieces are mine).

Sorry, maar ik zou het echt niet fijn vinden als Tim zo met een andere peuter staat te “vechten”. Ik begrijp ook niet dat de leiding zo laat heeft ingegrepen. Ook al is het buiten, ze houden lijkt mij dan iedereen net zo goed in de gaten als binnen. En natuurlijk kan het zijn dat ze het iets later in de gaten hebben. Maar als ze al helemaal onder zaten, lijkt mij dat ze niet echt hebben opgelet. Maar goed misschien zie ik het verkeerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ik vind het ook wel lachen eigenlijk, zeker omdat je het een CATFIGHT noemt! Ik zie ze helemaal voor me! Zulke dingen gebeuren nu eenmaal…Ik zou er niet wakker van liggen als het EEN KEER gebeurt, wel als het natuurlijk regelmatig is. Vorige keer kwam ik Eva en papa ophalen toen het regende. Hij was alvast naar het kdv gelopen en ik wachtte voor het kdv met de auto. Toen zag ik duidelijk dat een jongetje een meisje uit de zandbak duwde. Ze viel amper. Dat kind begon meteen te brullen, echt zo’n aanstellerige meid. De leiding was binnen, maar kwam op het gebrul af. Ze zeiden er niet eens wat van. Wat ik al zeg, dat soort dingen gebeuren daar volgens mij best vaak en ze kunnen ook niet alles zien. Eva heeft nog niet gevochten in een catfight, maar zij sloeg laatst ook een kindje. Toen zei de leiding er ook niks van. Ik hoop wel dat ze ingrijpen als er echt gevochten wordt, maar dat weet ik niet zeker???

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Jaantje: Ow geweldig die 20 “regeltjes”, kheb er smakelijk om gelachen hihi!

@ Jaantje en Sandra Het ging zo snel en met 5 vingers met nagels en twee keer uithalen zit je al snel onder. Morgan had mij laatst ook te pakken (nagels te lang) en ik had ook drie halen in mijn gezicht. Dus nee ze hebben geen kooi gevechten daar. Met te laat bedoelde ik dat ze de hele ochtend al aan het mopperen waren tegen elkaar en ze konden het ‘vechten’ nioet voorkomen Het was niet zo dat zij rollend over de grond gingen en de rest er om heen stond. Ze hebben beide misschien twee tikken uitgedeeld toen het al gestopt was. En wat Rainbow zegt het kan gebeuren, ze zijn daar juist altijd met heel veel leiding en letten heel strak op maar ja ze hebben geen ogen in der achterhoofd.

Groetjes,

Michèle

Kooigevechten! Soms zijn Eva’s nageltjes ook vals lang en daarmee heb je gauw een haal te pakken. Voor zover we weten heeft ze nog geen kindjes geslagen of gekrabt, maar mama is regelmatig de pineut…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha zie je het al voor je twee peuters in een kooi en iedereen maar bieden

En ja ik probeer ze met regelmaat te knippen, maar soms zit er een haaltje aan of is het niet goed gelukt omdat ze zo tegenwerkte maar dan knippen ze ze op het kdv.

Groetjes,

Michèle

Hoort er allemaal bij

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Denk ik ook hoor, hoort erbij.
Mijn pleegzoontje S. kwam wel eens thuis met blauwe plekjes op zijn been.
“echte mannen benen” noemde hij dat trots.

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha dan heeft morgan ook echte mannen benen. Je wilt soms niet zien hoe die eruit zien

Groetjes,

Michèle

Ik zie dat gevecht al helemaal voor me… en de rest van de peuters maar aanmoedigen “Moojgjen, Moojgjen”!!

Ha ha ha ze is inderdaad wel erg populair ja

Groetjes,

Michèle

ik lees het nu pas maar ook ik moet eigenlijk wel een beetje lachen. idd dat ze wat verwond zijn is minder natuurlijk, maar het is wel belangrijk dat kindjes van zich afbijten.
beginnen met de catfight is een ander verhaal… geen idee wie ermee begonnen is?

hihihih die Morgan! ahhh vind ook dat het erbij hoort, worden ze hard van! nee joh, daar leren ze echt van hoor! En idd als dit niet elke week gebeurt en elkaar de hersenen niet inslaan vind ik het ook prima!