Och zie! Bij Noa zijn ze groter als bij mij, maar niet in die mate hoor. Arme Thijs!

Ja precies, 't kan zo een verschil maken bij het ene of het andere kindje! Jeetje pietje, wat een bulten. Hier blijven het gewoon rode puntjes.
Sja dan zoek je ook wel iets! Hopelijk zullen ze dan niet altijd zo’n last blijven hebben! Maar ja, wat effectief is… Ik denk een combi van veel dingen; horren, klamboe, citronellaspul (iets smeerbaars of idd plantje).
Voor onszelf zoek ik gewoon de gulden middenweg.
Maar feit blijft; muggen zijn gewoon … eh… Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Kan zijn dat jullie kindjes een bepaalde vorm van allergie hebben op muggenbeten. Is niet ernstig alleen erg lastig want ze worden groter dan normaal en ze lijken meer te jeuken. Heb ik ook. Bij mij werkt azijn erop smeren het beste. Alleen met oogjes uitkijken natuurlijk dat het er niet in komt.
Groetjes,
Michèle

@Marlala, rolhor is inderdaad alleen een optie als het raam naar buiten toe opengaat.
Groetekes, Sje
Och ja, zo ziet het er bij Demi ook uit, en dan heeft hij er ook nog eens 7 op een arm. Zielig hè? Ik ben op zoek geweest naar CHI, maar heb het nog niet gevonden. Ze kennen het allemaal wel, maar hebben het niet op voorraad. Ik blijf zoeken en tot die tijd…
Saskia