Zijn er in deze tijd van het jaar eigenlijk muggen?
Iemand enig idee?
Groetjes, mamma van Stephan

Zijn er in deze tijd van het jaar eigenlijk muggen?
Iemand enig idee?

ja wij hadden ze hier,was er niet blij mee en toen kwam de sneeuw verleden week en heb er nu geen 1 meer gezien,moet wel zeggen het waren kleintjes hoor
ja bieb het kan wel hoor dat er nu muggen zijn het komt door een zachte winter dus de muggen zijn in de war wand als het vriest dat en ze zijn er vriezen ze dood ik hoop dat je hier wat aan heb
gr van joze mama van madelinde 10-09-2000 dominique 09-06-2002
Thanx.
Ik zal ff toelichten waarom ik het vroeg haha!
Staat nogal dom die vraag van mij (kwam ik net achter)
Het heeft te maken met die keelontsteking die ik gehad heb en de rode plekken die ik daarna kreeg (de vorige twee keren).
Ik hoop dus dat dat hele gedoe (die ellende) nu onderdrukt is gebleven door de zware penicilinekuur van 14 dagen.
Gisteren heb ik de laatste ingenomen.
Maar nou zag ik vanmiddag toen ik ging douchen een rood plekje op mijn onderarm.
EXACT zo’n zelfde plekje als die ik ook had toen ik die grote rode ontstekingen op mijn onderbenen had.
Toen had ik het “in het klein” op mijn onder armen.
Vandaar dat ik zoiets had van: nee hè!
Was een beetje bang dat dit toch weer het begin is.
Vandaar dus!
Maar ik wacht het wel af.
Geen mug nog ontdekt hier, maar we zien het wel.

Gewijzigd door - Bieb op 01 Feb 2005 16:52:39
Ik hoop dat het maar een muggenprik is.
Mijn ouders hebben bijna het hele jaar door muggen, maar wonen in een boerengebied waar die beesten lekker bij de koeien en varkens lijken te overwinteren en af en toe wat eten(bloed) komen halen bij mijn ouders als die logerende kleinkinderen hebben. Misschien kan dat bij jullie ook het geval zijn.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Ehm…ik woon midden in een stad en de eerste koe staat denk ik 2 kilometer verderop ofzo
Ik heb zoiets van: ik zie het wel.
Ergens heb ik het idee dat het dus NIET een muggebeet is, maar goed…wie weet blijft het hierbij.
We zien wel. Ben tenslotte nog maar net gestopt met de peniciline.
Maar bedankt voor je reaktie!!

Gewijzigd door - Bieb op 01 Feb 2005 22:12:08
hier zijn de muggen ook niet weg te pesten.
Gioia sliep tot ver na het “muggenseizoen” hier nog onder een klamboe, hor voor het raam, blauwe antie muggenlamp aan. en dan nog muggenbulten hebben.
zelf ook onder de klamboe: was ie een keer opengegaan s nachts, 30 bulten!
maar hier zijn de muggen ook duidelijk in de war, want pas toen het hier echt een paar nachten vroor, pas daarna heb ik ze niet meer gezien.
en hier ook in de stad, wel veel water hier.
was wel tegenvaller: woonde hiervoor in den haag, en daar wonen geen muggen en geen vliegen blijkbaar.
maar hier! en ze komen allemaal bij mij!
mo