Msn6.0

voor de mensen die me missen op de messenger… hij doet het niet meer hier op mijn pc, zelfs pc expert george is er nog niet achter waarom ik er gelijk na het aanmelden er weer uitvlieg, kan dus geen spelletjes meer spelen en ook niet chatten, dit weekend zijn we naar belgie dus,tja ooit zal het wel weer lukken misschien)

Kussies

Moet ik je bij deze maar veel plezier wensen dit weekend.

Martha

veel plezier kim

en ik zag je als steeds op en neer komen maar ook ik word er 2x uit gegooid en dan doet hij het wel.

het schijnt dat hij de eerste msn niet goed overschrijft en ook onze pc nurt komt er niet uit

groetjes bianca

nou mijne heeft het een hele tijd prima gedaan, maar nu is het bal…maar ach george zal er wel eens naar kijken en dan komt het vast wel goed…

Kussies

He vervelend. Wij hebben ook msn 6.0 maar hebben geen problemen.
Weet dus ook niet waar het aan kan liggen (heb het hier ook ff aan de huis-nerd gevraagd )

Groetjes Mim

ook hier geen problemen ook pc nurd weet het hier niet

Liefs Tries

Haha, en dit blondje weet amper wat MSN is!
Van mij dus weinig hulp te verwachten, helaas!

Groetjes, (blonde) Bianca

zal het leggen aan xp

of hebben die geen last hebben ook xp

groetjes bianca

Ja XP! Op de net nieuwe pc en originele XP.
Trouwens op de oude pc hadden we ook geen problemen. Zou het dus niet weten

Groetjes Mim

PS: ik neem aan dat jou nerd al wel een keer opnieuw msn heeft geinstalleerd

nou heb xp maar geen problemen dus daar zal het niet aan liggen

Tries

Liefs Tries

heb 100 x msn opnieuw geinstalleerd, deed het niet, kwamen net terug uit belgie, g gooit mijn pc aan, msn doet het maaaaar er staat ineens een hele andere foto naast mijn naam… wel eentje uit mijn eigen bestanden hoor , maar de foto van sofietje is verdwenen en eentje van mij en viccie er voor in de plaats, dus tja leg het mij maar uit… ik snap het niet maar ach belangrijkste is dat ie het weer doet, heb nog niet opnieuw opgestart dus tja je weet het maar nooiiiiiiiiit

Kussies

Hoi,

Ik las net op Marktplaats een advertentie van iemand die meldde dat iedereen die problemen had met MSN niet opnieuw alles hoeft te installeren e.d.
Dat het niet aan je eigen computer ligt maar aan Microsoft zelf. dat het daar een “zooitje” is momenteel.
Blijkbaar zijn er dus veel meer mensen die problemen hebben/hadden met MSN.

Groetjes, Bianca