Moviepark, voor Sylvie leuk, voor mama minder

Wij gaan komende zaterdag als het weer een beetje mee zit naar moviepark in Duitsland met de ouders van mijn vriend en zijn zusje. Er word geen geweldig weer voorspeld, maar we willen het zaterdag zelf bekijken. Als het zaterdag niet doorgaat, gaan we over 4 weken pas.
Maar nu mijn vraag. Ik zat op de site van moviepark te kijken en bijna alle attracties, zelfs de aller simpelsten, zijn pas voor kinderen vanaf 90 cm. Laat Sylvie nou nog maar (ongeveer) 80 cm zijn…
Het enige waar ze in zou mogen is het Dora treintje.
Maar naar mijn idee zou ze toch best wel samen met papa of mama in zo’n vliegende olifant kunnen? Of ben ik nou gek?
Want ik vind het wel heel erg sneu voor haar als wij daar de hele dag zijn en zij maar in 1 attractie kan…
Ik kan verder op de site ook niet vinden of er ook een draaimolen is oid…
Wat vinden jullie?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Aug 2011 09:48:44

hmm ja weet je bij de efteling b.v. is meer voor kinderen zoals het sprookjesbos. ik ben bij de opening van moviepark geweest, en toen stond er nog amper iets maar ik kan me wel herinneren dat wij in meer dingen mochten dan alleen in een dora treintje (sterker nog die was er toen nog niet eens) ik was toen een jaar of 4 geloof ik maarja hoe groot ik toen was geen idee, maar was altijd een heel klein kind misschien even telefonisch informeren?

@Bakmama: Waaat serieus?? Ik wil Sylvie OOK graag mee in die ronddraaibootjes
Hopelijk zeggen ze er dan in moviepark ook niks van

En hoe is het gegaan, heb je het leuk gehad in Bottrop??

Gr. mama van 2 kids

En is het doorgegaan Hanna?? hoe was het en mocht jullie meisje ook in meer attracties??

Nou op zich heeft Sylvie zich prima vermaakt. Ze vond alleen alles bekijken al geweldig Bij de wildwaterbaan bleef ik met haar en oma wachten. Elke keer als er een bootje naar beneden kwam razen riep ze heel hard whoa Echt heel leuk.
Ze is wel in de vliegende olifantjes geweest en in autootjes die op en neer gaan. Maar ze vond de attracties het leukst als ze stil stonden
Dan zat ze uitgebreid op alle knopjes te drukken en alles te bestuderen maar zodra het ging bewegen keek ze verveeld op een manier van wat doe ik hier Haha gekke meid
Maar helaas werd ze in de ronddraaiende bootjes toch echt geweigerd. En dat na een half uur wachten ofzo… En zwangere vrouwen mogen er ook niet in Dat stond op het bord bij het begin maar we dachten we proberen het wel. Ik zei als Sylvie er niet in mag ga ik wel met haar terug. Nou daar stond ik mooi een half uur in de rij en mocht ik mooi meteen doorlopen met Sylvie naar de uitgang Ik baalde natuurlijk behoorlijk, maar ja wat had ik eigenlijk verwacht.
Daarna bleek namelijk dat ik echt werkelijk waar nergens in mocht. Zelfs niet in de vliegende olifantjes waar Sylvie in ging, die saaie attractie die alleen maar op en neer gaat
Ik ben wel in het reuzenrad geweest, dat is het enige waar ik de hele dag in ben geweest
Ik baalde wel erg, want ik kreeg ontzettend pijn in mn linkerbil, het lopen was echt ellende, bij elke stap deed het meer en meer pijn. Ik heb zoveel mogelijk overal gezeten waar ik kon zitten, maar steeds als we weer gingen lopen kwam de pijn meteen terug. En ik heb ook erg veel harde buiken gehad, dat was ook niet zo fijn. Maar ja ik loop thuis al niet eens meer naar de winkel… En dan ineens zo’n hele dag… Hoe had ik dat ooit in gedachten gehad?
Volgende keer niet meer naar een pretpark met 31 week zwangerschap Haha

aaaaah wat leuk voor haar dat ze toch in dingen mocht! maar wat zuur voor jou zeg!!! dat is echt flink balen! haha nee ik snap je, volgende keer maar gaan als je 20 weken bent of gewoon als je niet zwanger bent nog slimmer, dan mag jij tenminste ook weer in attracties.
maar goed weet je ik ben verder wel zovan: zolang de kinderen het leuk hebben vind ik het allang goed… maar ik herken wel wat je zegt, ik ben dan niet zwanger mara heb wel reuma, en toen ik OP HAKKEN zo’n rot eind moest lopen in de dierentuin (wat eigenlijk niet gepland was daarom had ik hakken aan) was ik ook not amused, ook al was rico wel blij (papa ook wat minder want rico moest de hele weg in zijn nek en het was stikbenauwd)

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat Sylvie er zo van genoten heeft. Wel erg jammer voor jou dat je bijna nergens in mag, maar ergens ook wel logisch. Goede reden om na je zwangerschap nog een keertje te gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@ Inge was de dierentuin dan niet gepland dat je hakken aan hebt???

Groetjes,

Michèle

@Michelle, goed lezen he er staat bij dat het uitje niet gepland was

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@Inge: Ja dat heb ik ook wel als we ergens heen gaan speciaal voor Sylvie. Maar dit uitje was meer voor ons bedoeld he
Ik had het mezelf heel anders voorgesteld, maar had ik maar beter na moeten denken. Ik had nooit verwacht dat ik niet in de ronddraaibootjes zou mogen of van die andere simpele dingen…
Maar inderdaad ik ga nooit weer naar een pretpark als ik zwanger ben!! (maar er komt waarschijnlijk ook geen volgende keer )
En kijk waar ik ook mee zat natuurlijk is dat als ik niet goed om mn eigen lichaam denk het niet alleen kwaad kan voor mij, maar ook voor de baby.
Dus achteraf was het beter voor mij geweest als we niet waren gegaan.
Want de pijn in mn rechter bil en de harde buiken betekenen allebei dat je rustiger aan moet doen. Maar ja op dat moment kon ik niet rustiger aan doen, ik moest toch met de rest mee blijven lopen Maar echt toen we een uurtje in het park waren wou ik al graag weer naar huis Er was ook nog een groot nadeel dat we de auto heeeeelemaal achteraan moesten parkeren en ik dat hele eind moest lopen naar de ingang. En dan loop je tussen zo’n grote massa mensen die je tempo bepalen, dus ik kon ook niet rustig lopen
Al met al veeeeeeeel te veel en te lang gestaan en gelopen. Maar goed, al doende leert men