Morning after pil

Pfff spannend… Vandaag had ik officieel ongesteld moeten worden! Niks gebeurd… Kan heel goed zijn hoor, ik ben de laatste tijd zeer onregelmatig ongesteld, alleen was ik het telkens te vroeg! Ik geef het een week, mocht er volgende week zaterdag nog niks zijn, ga ik testen!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oei, spannend!!
Het zou natuurlijk kunnen dat je door de spanning niet ongesteld wordt, maar ik hoop toch wel dat je het wordt van de week!

Liefs, Anne

Probeer het ook een beetje los te laten Anouk. Ik was een maand overtijd door ziek zijn en de maand erna blijkbaar toch wat gespannen en prompt weer overtijd en op het moment dat de test niet zwanger zei was ik prompt ongesteld. Dus spanning kan het ook tegen houden.

Groetjes,

Michèle

Hmmm ik probeer het los te laten, en volgens mij lukt dat ook wel… Althans mij… Ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn, maar Danny heeft grote twijfels… Het komt gewoon niet uit nu… daar geef ik hem gelijk in, maar mocht het zo zijn, dan kan ik niks doen, tja er zijn mogelijkheden, maar no way dat ik een zwangerschap af zou breken! Ach en Danny draait ook vast wel bij, we hebben altijd gezegd dat we drie kinderen willen mocht ons dat gegunt zijn.
Ik ben nu 5 dagen overtijd… spannend hoor!

Nou dat is zeker spannend meid! Wanneer wil je gaan testen?

oej pff meisie
niet te druk maken! dan blijft het alleen maar langer uit…
heb je verder geen zwangerschapsverschijnselen?
ik had het al toen ik 1 dag overtijd was namelijk… maar meisie gewoon een dokters test laten doen anders
als je de zwangerschaps testen uit de winkels niet vertrouwd

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik zou testen hoor meid!!
Als hij dan negatief is, dan kan jemisschien de laatste spanning loslaten, en wordt je ongesteld!

Liefs, Anne

Oh anouk wat spannend voor jullie, Kan me danny ook wel voorstellen hoor.
Denk dat lalala wel een punt een punt heeft, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en als dat nog ff wachten is… dan zeker doen.
Denk aan je.

Gr Patries

nou een test is niet meer nodig:D Ben ongesteld geworden! Ik heb er een beetje een dubbel gevoel over… Aan de ene kant ben ik best opgelucht, want mijn verstand weet dat het nu beter nog niet kan. Maar toch ook een hele kleine teleurstelling hoor… Ik mis het zwanger zijn best wel, hoe zwaar ik het ook gehad heb!
Maar voorlopig lekker genieten van mijn kindertjes, en wie weet over een hele tijd nog een derde! Hopelijk is ons dat nog gegunt, want door deze spanning weet ik wel heel zeker dat ik nog heel graag een kindje erbij wil

Gelukkig heb je nu in ieder geval zekerheid he…
Maar snap het dubbele gevoel wel hoor, maar nu idd lekker genieten van je kids!

Geniet nu maar lekker van je twee prchtige kinders meid!
En die 3e komt er dan nog wel (mocht het jullie gegund zijn!)

Liefs, Anne

je bent in ieder geval van de spanning af lieverd!
enne misschien later dat je wel gewoon bewust kiest voor een zwangerschap toch?
haha ja begint het verslavend te werken? dadelijk heb je een voetbal team net als mijn neef haha die is ook goed op weg

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi anouk, dat dubbel gevoel snap ik best, maar denk dat het ook voor je lichaam beter is om rustig te ontzwangeren. Geniet lekker van je twee kanjers, enne die 3de zie ik in de toekomst nog wel gebeuren.

Gr Patries

Ik kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen. Maar aangezien je net bevallen bent is het wel fijn dat je je lichaam in ieder geval wat rust kan gunnen. En ik hoop zeker dat het jullie gegunt is dat er nog een 3e gaat komen.

Groetjes,
Sandra