Dames, ik hoop dat jullie even met mij mee willen denken, want ik zit me vershrikkelijk ongerust te maken…
Ik ben op 6 april ongesteld geweest, en op 17 april (bijna eisprong) is het condoom gescheurd. Binnen 30 uur heb ik een moringafterpil gehad (op 18 april) en op 23 april werd ik ongesteld (ipv op 4 mei) Als ik 4 weken na die laatste menstruatie weer ongesteld had moeten worden was dat op 21 mei geweest, alleen is dat niet gebeurd! Ik ben dan al 10 dagen overtijd! Volgens de zwangerschapstest ben ik niet zwanger, en die kans zou ook wel erg klein zijn aangezien mijn toenmalige vriend zeg maar ehh… voor het zingen de kerk uit was
Als ik de cyclus van voor de MAP aan houd, dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar daar zijn ook nog helemaal geen tekenen van, terwijl ik die normaal al 3 dagen van te voren heb. Wel moet ik erg vaak voor kleine beetjes naar de wc, (blaasontsteking? zo’n soort gevoel heb ik een beetje) en ben ik met vlagen een beetje misselijk…
Wat denken jullie hier nu van? Welke cyclus moet ik aanhouden met zo’n MAP in het spel? en heeft iemand er ervaring mee? dat je dan ontregeld kunt zijn ofzo? Pfff ik word gek van de spanning want ik zit echt niet op een zwangerschap te wachten!
Groetjes Anouk