Moringafterpil en menstruatie

Dames, ik hoop dat jullie even met mij mee willen denken, want ik zit me vershrikkelijk ongerust te maken…

Ik ben op 6 april ongesteld geweest, en op 17 april (bijna eisprong) is het condoom gescheurd. Binnen 30 uur heb ik een moringafterpil gehad (op 18 april) en op 23 april werd ik ongesteld (ipv op 4 mei) Als ik 4 weken na die laatste menstruatie weer ongesteld had moeten worden was dat op 21 mei geweest, alleen is dat niet gebeurd! Ik ben dan al 10 dagen overtijd! Volgens de zwangerschapstest ben ik niet zwanger, en die kans zou ook wel erg klein zijn aangezien mijn toenmalige vriend zeg maar ehh… voor het zingen de kerk uit was

Als ik de cyclus van voor de MAP aan houd, dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar daar zijn ook nog helemaal geen tekenen van, terwijl ik die normaal al 3 dagen van te voren heb. Wel moet ik erg vaak voor kleine beetjes naar de wc, (blaasontsteking? zo’n soort gevoel heb ik een beetje) en ben ik met vlagen een beetje misselijk…

Wat denken jullie hier nu van? Welke cyclus moet ik aanhouden met zo’n MAP in het spel? en heeft iemand er ervaring mee? dat je dan ontregeld kunt zijn ofzo? Pfff ik word gek van de spanning want ik zit echt niet op een zwangerschap te wachten!

Groetjes Anouk

Geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad nu niet op zit te wachten. Maar misschien is de stress hetgene dat het tegenhoud. Probeer een beetje te ontspannen en het los te laten dan komt het misschien wel spontaan los.

Groetjes,

Michèle

Ik zou gewoon de huisarts bellen voor overleg, als het je zo ongerust maakt. Mogelijk kun je een zwangerschapstest op je bloed laten doen. Die geeft sowieso duidelijkheid.

Groetekes, Sje

OEPS!
Geen ervaring met de MAP, maar ik denk dat de kans ook heel erg klein is als ik je verhaal zo lees… neem gewoon even contact op met je HA!

Tja ik dacht zelf een tijdje terug ook dat ik zwanger was… ruim een week overtijd (en pillen vergeten), was toen ook nog een heel topic over hier…
Bij de HA een bloedtest laten doen, en op het moment dat ik negatieve uitslag kreeg was ik prompt ongesteld blijkbaar had ik het onbewust ofzo ook zelf tegengehouden? Kan me niet voorstellen dat t toeval was!

Ook ik denk aan stress…Als de test zegt dat je niet zwanger bent, wat me ook niet zo’n grote kans lijkt gezien dat kerkverhaal haha, dan zal het ook waarschijnlijk niet zo zijn. Ik heb niets toe te voegen aan het advies van de anderen…Ik snap dat een zwangerschap je niet uitkomt en tja, al helemaal niet van een man die zo even langs kwam zeg maar, na Danny… Maar don’t worry, ik geloof niet dat het zo’n vaart zal lopen meid!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes dames Ik heb dit verhaal gisteren gepost toen ik in al mijn radeloosheid echt niet meer wist wat ik moest doen. Die huisarts heb ik gisteren proberen te bereiken vanaf 11 uur tot 4 uur! Constand kreeg ik een bandje te horen dat ze vanwege vergadering telefonisch niet bereikbaar waren tot half 2… Nou prima, dat kan natuurlijk, maar het werd 2 uur, en 3 uur… maar dat bandje bleef hetzelfde, en de verbinding werd dan verbroken. Om 4 uur hoorde ik dan dat ze gesloten waren en dat je de huisartsenpost moest bellen met klachten die niet konden wachten tot de volgende dag.
Nou ja, ik heb vanmorgen gebeld, en de huisarts heeft mij later terug gebeld. Hij verwacht ook niet zwanger ben, en dat het word tegen gehouden door de stress, in combinatie met die MOP. Ik heb vanmiddag weer een etst gedaan, en ook deze gaf aan dat ik niet zwanger ben! Ik zal het nu proberen los te laten, zodat het hopelijk alsnog snel komt! Ik heb er best wel vertrouwen in dat ik niet zwanger ben, maar toch geeft dit gedoe wel zorgen hoor! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Anouk

Kan best zijn dat het allemaal eventjes ontregeld is…
Die menstruatie door de MAP is er wat onnatuurlijk tussendoor gekomen, het was toen nog geen tijd voor je normale menstuatiecycles. En idd nu je er wat gespannen over bent kan het heel goed dat het daardoor nog wat langer uitblijft.
De testen zijn toch behoorlijk betrouwbaar dus ik denk dat je wel opgelucht kan zijn… toch maar even proberen afleiding/ontspanning te vinden!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Eindelijk! Vanmorgen ben ik ongi geworden! Pfff ik kneep hem echt wel hoor, hoewel ik ook wel weer wist dat het praktisch onmogelijk zou zijn om zwanger te zijn…

Vandaag lekker een dagje naar de camping bij mijn ouders geweest. Ik had me er enorm op verheugd om daar lekker het zwembad in te duiken, maar toch was ik ook enorm blij dat dat vandaag ff niet kon

Groetjes Anouk

@ Anouk gelukkig heb je nu de zekerheid die je wilde hebben maar mag ik wel even zeggen dat ik het heel schandalig vind hoe slecht jou huisarts bereikbaar is. Wat als je nu je ha echt nodig hebt. Ik vind dit niet kunnen hoor.

Groetjes,

Michèle

@Michèle
Ja ik vond het ook schandalig! Heel erg iritant, maar in geval van nood dan moest je op de 1 drukken en dan zou je wel een andere dokter aan de lijn krijgen. Maar ja, wat is noodgeval… dan bel je algauw 112…

Groetjes Anouk