hallo allemaal heb ff een tijdje zonder computer gezeten maar ben er weer
ben nu 15 week heb een uitgebrijd bloedonderzoek gehad en heb een echo van men bovenbuik gehad ivm vorige zwangerschap
morgen krijg ik eindelijk de uitslag
ook krijg ik morgen weer een echo enz… 3 weekjes geleden hebben we ook een echo gehad en hebben we het hartje voor het eerst gehoort
heb alleen wel 3 dagen last van mijn keizersnede liteken gehad omdat ze behoorlijk hard moest drukken om het hartje te horen maar dat was het waard hihihihi
ff een kleine update
Morgen weer na de gyn en internist
Hopelijk krijg je morgen positieve uitslagen van de onderzoeken. Het klinkt alsof het allemaal wel goed gaat?! Fijn.
Groetjes,
M
Fijn om het hartje te horen hé… Altijd weer even spannend maar super mooi!
Je kan je littekenweefsel volgens mij insmeren met vaseline waardoor de wond soepeler wordt en je dus minder pijn heb bij evt volgende onderzoeken. Is ooit door iemand aan mij verteld… Heb zelf geen ervaring mee omdat ik geen keizersnede heb gehad… Maar dacht wie weet kan je er zelf iets mee?!
Geniet van het wonder in je…!!
Wat fijn dat alles goed gaat! Lekker genieten!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Ik hoop dat de uitslagen goed zijn! Heerlijk he, het hartje horen…
Geniet ervan!
Het schijnt dat naast vaseline ook bio-oil wel helpt bij gevoelige littekens. Ik heb er ook geen ervaring mee, heb ook geen keizersnee gehad.
dank jullie voor de tips
deze keer geen last gehad omdat de kleine al wat hoger ligt heeft die niet hard hoeven drukken en ook niet op men litteken hij/zij was al weer druk aan het springen hihihi alles was goed bloeddruk uitstekend enz…
bij de internist kreeg ik te horen dat alle uitslagen heel goed waren ik had alleen koolmonoxide ofzo in mijn bloed maar dat was niks om me zorgen over te maken
alles is dus goed hoef n u ook pas over 4 week terug naar de gyn noormaal was het om de 3 en over 6 week krijg ik weer een bloedonderzoek bij de internist
ff kleine update
Dat is goed nieuws! Super dat de uitslagen goed waren, kan je weer even met een gerust hart vooruit!
Geniet ervan!