Morgen operatie keel- en neusamandelen (pff)

Nee, ik ga morgen ook gewoon maar eventjes bellen met de kno-arts. Voor alle zekerheid.
Of het normaal is dat hij zo neusverkouden is en hoest.
Hij heeft het al vanaf donderdagavond (de dag dat hij geholpen is).

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, het is wel degelijk ingrijpend hoor, ook voor een uk van bijna 3.
En natuurlijk reageerd elk kind anders. Dat merkte je daar ter plekke al.
De ene liep bijv. al vrij snel na de operatie door de kamer heen en de andere nog helemaal niet (Steef bijv.).

Maar nu nog merk ik dat het bij Stephan wel impact heeft gehad.
Als ik zijn pyjama aan wil doen wordt hij bijv. heel kwaad.
Dat had hij voorheen dus echt NOOIT!
Waarschijnlijk doet hem dat nog denken aan het ziekenhuis. Daar moesten ze natuurlijk ook allemaal hun pyjamaatjes aan.

Verder kan hij bij vlagen (gelukkig niet vaak) heel boos op ONS zijn als hij pijn in zijn keel heeft en zich daardoor nog niet lekker voelt.
Tsja…in zijn ogen hebben WIJ het natuurlijk gedaan (logisch, wij brachten hem daar tenslotte heen. Weet hij verder veel).

Maar hij is goed verwend hoor!
En het gaat gelukkig al een heel stuk beter!

Groetjes, mamma van Stephan (die toch wel erg blij is dat we het gehad hebben nu!)

Hee jeetje, wat vervelend, maar waarschijnlijk dus wel nodig dat Stephan aan zijn amandelen moest worden geholpen. Wat moet dat verschrikkelijk eng zijn om je kind onder narcose te zien gaan!

Ik ben blij dat het goed is verlopen en ik hoop dat ie gauw over zijn ziekenhuistrauma (pyama) gauw over is.

p.s. ik ben nieuw en ik heb me voorgesteld bij desbetreffende forum

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Carola,

Ja, ik had me net alvast aan je voorgesteld bij die topic

Het was zeker nodig dat Stephan geholpen werd aan zijn neus- en keelamandelen.
Hij had erg vaak oor-ontstekingen en was non-stop verkouden.
Verder had hij om de paar weken zomaar een dag (of 2) koorts. Dat schijnt van zijn keelamandelen gekomen te zijn (las ik in het boekje dat we van het ziekenhuis kregen).
Hij scheen echt hele grote keelamandelen te hebben (K.N.O.-arts reageerde met: “Wow!!” toen hij in Stephan’s mond keek. Zegt genoeg ).

Maar gelukkig hebben we het gehad nu!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 20 Jun 2004 21:37:47