Morgen oefenen!

Morgen mag Lucas voor het eerst een halve dag oefenen op school.
Hij heeft er erg veel zin in.
Er zit een jongetje in de klas wat hij kent, is een zoon van een vriend van ons.
Das wel fijn want dan is er al iemand die bekend is.
Ik ben benieuwd hoor!
Zal erg stil zijn (wat een zeur he! Hij gaat tenslotte ook een ochtend per week naar de creche en dan vind ik het wel lekker die rust).

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Heel veel plezier morgen Lucas

Groetjes van Heleen mama van Robin

Snap 't helemaal!
Vandaag naar nieuwe school voor Stephan gaan kijken…pfffff.
Heel veel succes morgen en voor Lucas veel plezier!

Groetjes, mamma van Stephan

Veel plezier, Lucas. En Mim, geniet maar lekker van je vrije ochtend.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Veel plezier hoor Lucas, hopelijk kun je er gauw je weg vinden en lekker meespelen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Spannende dag morgen voor Lucas (en voor zijn mama )! Heel veel plezier morgen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

he leuk voor lucas,minder voor mama maar lucas zal zich best vermaken en mama gaat lekker ff shoppen

Nou, Lucas was wel weer een verhaal apart hoor. Wat een raar kind heb ik toch!

Hij heeft goed geslapen en vanmorgen was het toch even paniek.
Hij zat bij mij op bed te huilen en toen kwam het hoge woord eruit, ik moest niet weg gaan. Ik moest erbij blijven op school.
Nou heb ik een (vind ik zelf) behoorlijk wijs kind, dus ik moest praten als brugman.
Maar het was gelukt, tegen de tijd dat wij naar beneden gingen, gewassen en aangekleed, had hij er toch veel zin in om naar school te gaan.
Wilde zelfs veel te vroeg gaan!
En nog geen 10 minuten later had ik al ruzie kunnen hebben met meneer.
Want… ik kom alleen naar huis, dan klop ik op het raam en dan denk jij… wat is dat. En dan ben ik het! (pfffffffffffffffffff).
Heb ik maar ff uitgelegd dat kindjes zo jong als hij van de politie nog niet alleen op straat mogen.
Dan zul je denken, waarom moet je dan de politie erbij halen???!?!?!
Die maken gewoon geweldige indruk op Lucas (hij wordt later ook politie, brandweer en dokter!). En ik had vandaag gewoon geen zin in ruzie over zoiets onbenulligs, vandaar Want wat de politie zegt, dat moet gebeuren.

Anyway, hij had het heel goed gedaan, niet gehuild en alles was eigenlijk heel vanzelfsprekend voor hem. Fijn om te horen.
Alleen aan het einde van de ochtend, toen alle kids hun jassen mochten halen is hij ontsnapt. Ze moeten dan de jassen halen en dan weer naar binnen, alleen kwam meneer met jas half aan, muts half op zijn hoofd en das maar amper om met een big smile en zijn spongebob tas naar buiten gehold!
Nu begreep ik van andere moeders (en vriendinnen van me) nadat ze waren uitgelachen dat hij waarschijnlijk nog niet weg had gemogen. Ik dus maar weer naar binnen (was toch de bedoeling, je wil natuurlijk wel weten hoe het is gegaan).
De juf was toch wel heel erg geschrokken, had ook uitgelegd hoe het waarschijnlijk is gebeurd (normaal gesproken gebeurd dat gewoon niet).

Hij was wel heel erg moe! Maarja, dat is logisch.
Maandag mag hij weer, hij heeft er zin in en nu weet hij ook wat er gaat gebeuren.

Tis wel een lang verhaal zeg
Ik begin wel erg op jou te lijken Bieb!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Haha, sta ik er zoooo om bekend dat ik lange berichten post dan???

Maar wat fijn dat hij het op school zo naar zijn zin heeft gehad zeg!
Ik moest wel enorm lachen om dat eigenwijze zinnetje van hem (“ik kom alleen naar huis, dan klop ik op het raam en dan denk jij… wat is dat. En dan ben ik het!”)
Hahahahha!!!
Kan me voorstellen dat jouw hart het op dat moment ff niet meer had maar ik vind het wel leuk overkomen (sorry )
Zo’n heerlijke kinder-logica

Ben benieuwd hoe het maandag dan gaat.
Maar zal vast goedkomen als hij er nu al zin in heeft

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Enne…heb je het zelf een beetje “overleefd” eigenlijk? Toen hij naar de “grote” school was?
Ik zou geen rust hebben vrees ik En continu denken: zou het goed gaan, vind hij het leuk etc. etc.

Gewijzigd door - Bieb op 24 Feb 2005 10:38:36

heeeeee toch na een gesprekje naar zijn zin gehad.wel wijs hoor dat hij zegt dat hij danmaar alleen naar huis komt maar ik doe het ook wel eens hoor zeggen ze wat en zeg ik ook mag niet van politie nee zegt dylan die ook erbij wilt dat mag niet hahahah

maar ben benieuwd maandag,maar dat zal wel goed gaan toch

Toch geslaagd, school. leuk! wel wennen denkelijk!

benieuwd of de school politie
;/ ( dit laatste is een toevoeging van Gioia )
er nog aan te pas moet komen.

succes
Mo

Fijn dat het zo goed gegaan is.

Heerlijk hé zo´n eigenwijze taaltje.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Super dat het zo goed is gegaan.
En knap hoor dat hij het ook goed opneemt en al leuke grapjes erop maakt,hihihi

Nicky zei van de week ook dat hij alleen uit school wou komen,nu had ik gezegd dat hij pas met 8 jaar alleen naar school mag.(maar vind het wel eng)

Nog veel plezier op school!

Groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Bieb ik heb het overleefd hoor!
Wordt pas serieus als hij iedere dag gaat denk ik.
Hij wordt wel in een keer groot nu!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday